השוק

לאחר שנים מעבר לים: חברת vcita נכנסת לראשונה לישראל

במסגרת התמיכה המקומית בעסקים, תציע החברה שיתוף פעולה עם חברת grow (מבית משולם פתרונות תשלום) אשר נחשבת לשחקן המוביל בתחום שירותי התשלום בישראל
מערכת ice | 
איציק לוי (צילום vcita)
חברת הטכנולוגיה הישראלית vcita מודיעה היום כי תרחיב את פעילותה לישראל ותאפשר לעסקים קטנים ובינוניים מקומיים, להשתמש בפלטפורמה שלה, הנחשבת למובילה בשוק האמריקני ומספקת למאות אלפי בתי עסק אפליקציה לניהול העסק המאפשרת ניהול זמן, ניהול לקוחות וניהול כספים בצורה ידידותית ואפקטיבית.  
במסגרת התמיכה המקומית בעסקים, תציע החברה שיתוף פעולה עם חברת grow (מבית משולם פתרונות תשלום) אשר נחשבת לשחקן המוביל בתחום שירותי התשלום בישראל.  מעתה, יוכלו המשתמשים להתחבר לפתרון התשלום המתקדם של חברת grow, אשר מוטמע בתוך הפלטפורמה של vcita, וכך יתאפשר להם למעשה לקבל תשלומים דרך אמצעי התשלום הפופולריים בשוק כגון: bit, Apple Pay ו-Google Pay. 

יוזכר כי בכל הטריטוריות בהן פועלת vcita, היא חוברת לספק תשלומים מקומי. למעשה, עד היום משתמשים יכלו להתקין את מערכת ניהול העסק "הבסיסית" של החברה, אולם שיתוף הפעולה הנוכחי עם grow, יאפשר מעתה רבים מהפיצ'רים המשמעותיים של המערכת בחו"ל גם בישראל, וביניהם: הצעות מחיר, חשבוניות, תזכורות אוטומטיות על תשלומים וחווית תשלום אונליין המתאימה לנותני שירותים, אשר כל זאת נעשה בפשטות, מרחוק ומכל מכשיר. 
איציק לוי, מייסד ומנכ"ל vcita: "במהלך השנים, יצרנו קשרים עם שותפים אסטרטגים גלובליים המוכרים את vcita לקהל לקוחותיהם, וכעת אנחנו שמחים להרחיב את רשת השותפים בישראל. לאורך 13 שנות פעילות החברה בעולם, הלכה וגברה הדרישה מהשוק המקומי לשימוש בכלים השונים של הפלטפורמה. היום יותר מתמיד, אנו מחויבים לשרת את קהילת העסקים הקטנים והבינוניים בישראל ולסייע להם בניהול עסקיהם ביעילות, במטרה לחסוך להם זמן ומשאבים, ולאפשר להם להתמקד בצמיחה. כחברה ישראלית השוק המקומי יקר לליבנו, ולכן בכוונתנו להגדיל את פעילות ונוכחות החברה בארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה