השוק

פריים אנרג'י בעסקת ענק: תמכור 50% מפרויקט "תלמים"

פריים אנרג'י יוצאת בהסכם מחייב למכירת 50% מפרויקט "תלמים" (לפי שווי של כ-72.5 מיליון שקל), לקרן הליוס. החברה צופה תזרים כולל מתקבולי העסקה בסך של כ-50-55   מיליון שקל

מערכת ice | 
ירון קיקוז (צילום יחצ, shutterstock)
חברת האנרגייה המתחדשת פריים אנרג'י, הפועלת בתחום האנרגיות המתחדשות בישראל וברומניה, מדווחת היום על חתימת הסכם מחייב עם קרן הליוס, לפיו פי.וי. פלאנט, חברת בת בבעלות מלאה של החברה, תמכור 50% מזכויותיה בפרויקט "תלמים", לפי שווי פרויקט של כ-72.5 מיליון שקל.
פרויקט "תלמים" הוא פרויקט פוטו וולטאי בהיקף של 14 מגה-וואט AC, ששלב א' שלו בהיקף של כ-5 מגה-וואט AC הושלם וחובר לרשת החשמל וזכאי לתעריף מובטח וצמוד למדד למשך 23 שנים. שלב ב' של הפרויקט, בהספק נוסף של 9 מגה-וואט AC צפוי, בהתאם לתשובת המחלק מחברת החשמל, להתחבר לרשת החשמל באוגוסט 2024, כאשר החברה פועלת מול חברת החשמל להקדמת מועד חיבור שלב ב' של הפרויקט לרשת החשמל לרבעון הרביעי של 2023.
הקמת הפרויקט מומנה ממקורותיה של פריים אנרג'י, ללא מימון בנקאי או אחר, והצדדים צפויים לממן את הפרויקט בחוב בכיר לאחר השלמת העסקה. פריים אנרג'י תמשיך לנהל ולתפעל את הפרויקט עבור החברה המשותפת בתמורה לדמי ניהול ותחזוקה.
במסגרת ההסכם סוכמו מנגנוני התאמה לשווי הפרויקט בהתאם לביצועי הפרויקט ממועד השלמת העסקה ועד למועד השלמת הפרויקט וחיבורו של שלב ב' לרשת החשמל וכן להיקף ייצור החשמל במשך 3 שנות הפעלה מלאה בפועל ביחס להיקף הייצור השנתי המתוכנן של המתקן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה