תיירות

סוף לטיסות מנתב"ג: מאיפה תוכלו להמריא לחופשות בחו"ל?

ישראייר של רמי לוי, בשיתוף איסתא, יוצאות עם חבילות וטיסות ישירות משדה התעופה בחיפה לערים לרנקה ופאפוס, מערי הנופש האהובות על הישראלים, שלוש פעמים ביום, שישה ימים בשבוע
מערכת ice | 
טיסה (צילום unsplash)

הסוף להגעה לנתב"ג? תושבי הצפון קבלו בשורה נהדרת שתחסוך לכם לא מעט זמן וכסף בחופשה הבאה שלכם. על פי מאקו, בקרוב ייצאו טיסות ישירות משדה התעופה הצפוני לאי השכן קפריסין כשלוש פעמים ביום.

ישראייר של רמי לוי, בשיתוף איסתא, יוצאות עם חבילות וטיסות ישירות מחיפה לערים לרנקה ופאפוס, מערי הנופש האהובות על הישראלים. בסך הכול הטיסות ייצאו שישה ימים בשבוע, מחירי החבילות ינועו בין 399 דולר ל-499 דולר.
 


"טיסות משדה התעופה בחיפה יקצרו דרמטית את הדרך לחופשה עבור תושבי הצפון הגרים מנתניה צפונה", סיפרה טלי נוי סמנכ"לית שיווק ומכירות של איסתא למאקו. "התושבים יחסכו תורים בביטחון, תורים בצ'ק אין, ייהנו ממטוסים 'כמעט' פרטיים, ממגוון גדול של חבילות נופש משפחתיות ולא פחות חשוב חנייה חינם בשדה התעופה בחיפה". 

יש לציין שהשדה בחיפה ממשיך להשתדרג. בעקבות העומסים והעיכובים הרבים בשדה התעופה בנתב"ג בשנה שעברה, התוכנית החדשה שתאפשר שירותי טרום טיסה בחיפה, אשר פורסמה לפני מספר שבועות, יצאה לדרך.
שירות הטרום טיסה ינתן בשלב הראשון לנוסעי אל על. השירות בנמל התעופה בחיפה יאפשר לנוסעים לסיים את הליכי הבידוק לטיסה יום לפני הטיסה, ולהגיע לנמל התעופה בן גוריון בנחת וברוגע שעתיים לפני הטיסה ישר ל"דיוטי פרי" ומשם למטוס.
 


הנוסעים יוכלו להגיע לנמל התעופה חיפה, לסיים את הבידוק הבטחוני שם, ואת הליך הצ'ק אין לטיסה כולל מסירת מזוודה. למחרת יגיעו הנוסעים לנתב"ג שעתיים בלבד לפני הטיסה ויכנסו בזריזות וביעילות ממתחם w בנתב"ג.

השירות מיועד לאזרחים ישראלים בלבד ויינתן בימים ראשון עד חמישי מהשעה 14:00 ועד 20:00. כמו כן, בן משפחה אחד יכול להביא את הכבודה של כל בני המשפחה - על הנוסע  להציג את כל הדרכונים של בני המשפחה.
 


יעדי אל על להם ניתן לעשות צ'ק אין בחיפה: ניו יורק, ניוארק, טורונטו, בנגקוק, פוקט, יוהנסבורג, לונדון – הית'רו, ופריז. ברשות שדות התעופה אף מסרו כי בתחילת אוגוסט תיבחן האפשרות להוסיף טיסות נוספות לטרום טיסה של חברות תעופה נוספות.
 

ההליך החדש מגיע לאחר עומסים רבים בחודשיים האחרוניים, ורק בחודש האחרון דווח על כ-1.9 מיליון נוסעים בטיסות בין-לאומיות וכרבע מיליון נוסעים שיצאו מטרמינל 1. המצב בשדה התעופה הישראלי הפך לבלתי נסבל ומה שהתחיל בחופשת פסח עם 800 אלף נוסעים ביום בנתב"ג, צפוי להימשך די ברצף בכל תקופת הקיץ והחגים.
 

העומסים כבר הפכו לנוהל חדש בשדה כשמי שמבקש לצאת מהארץ יודע שעליו להגיע להמתנה ארוכה בתורי הצ'ק אין, בחלק מהדיווחים מדובר על חמש שעות קודם לשעת הטיסה הנקובה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה