השוק

לאור הרווחים: אלמה לייזרס מרחיבה את סל הטיפולים

אלמה לייזרס חושפת לראשונה את כוונתה להציע בקרוב ללקוחותיה, פתרון טיפולי מקיף בתחום האסתטיקה, הרפואית ואיכות החיים
מערכת ice | 
ליאור דיין (צילום רועי שר)
אלמה לייזרס, מקבוצת סיסרם מדיקל, המספקת פתרונות בתחומי האסתטיקה הרפואית, טכנולוגיות מבוססות לייזר, גלי רדיו, פלזמה ואולטרסאונד, חושפת  היום  לראשונה את כוונתה להציע בקרוב ללקוחותיה, פתרון טיפולי מקיף בתחום האסתטיקה, הרפואית ואיכות החיים. בכנס הפתיחה של אירועי אלמה אקדמי, המתקיים באיטליה, חשף ליאור דיין, מנכ"ל אלמה לייזרס בפני כ-500 רופאים מ-46 מדינות, התרחבות בינלאומית משמעותית של החברה בשנה החולפת וייסודן של 3 חברות בנות נוספות באסיה ובאירופה, כחלק מאסטרטגיית "ממוקדת הצרכן" של החברה.

כמו כן, דיווח על הישגיה העסקיים הבולטים של אלמה בשנה החולפת כאשר בפעם השניה ברציפות אלמה רושמת שיא בהכנסות, וכן חשף את חזונה של החברה לעתיד הקרוב, לספק פתרונות מקיפים בתחומי האסתטיקה הרפואית ואיכות החיים. 
מהדוחות השנתיים של הקבוצה עולה כי זו השנה השניה ברציפות שהיא מדווחת על צמיחה ואת שנת 2022 סיימה הקבוצה עם סך הכנסות העומד על 354 מליון דולר (צמיחה של 20.5%).
בנוסף לזרוע המובילה של אלמה בתחום המכשור מבוסס-אנרגיה (EBD), החברה מספקת פתרונות נוספים בתחום האסתטיקה הרפואית, לרבות מוצרי הזרקות, קרמים לטיפוח העור ומוצרים לשימוש ביתי. מר דיין הוסיף כי בכוונת אלמה להציע פתרונות הוליסטיים מקיפים בעתיד הקרוב עבור אינדיקציות רבות אחרות, במטרה לספק אקו-סיסטם שלם בתחומי הבריאות, האסתטיקה ואיכות החיים.
כנס Alma Academy מתקיים מדי שנה וסוחף אליו בעלי שמות בינלאומיים מתחומי האסתטיקה והעור כמו: רופאים אסטטיים, רופאי עור ומנתחים פלסטיים. אלו לוקחים חלק בפאנלים השונים המתקיימים בכנס, וחולקים  עם הנוכחים תובנות, ידע, נקודות מבט ועצות פרקטיות מחיי היום יום בקליניקה. בין הדוברים הבולטים באירוע: פרופ' אופיר ארצי מישראל, ד"ר מוניר סומג'י מבריטניה, ד"ר שיטרה וי אנאד מהודו וד"ר דוין לים מאוסטרליה, ד"ר מסימיליאנו ברמבילה מאיטליה, וד"ר פבלו נרנחו מספרד.  הפאנלים כיסו כמה מהנושאים החמים בתעשיית האסתטיקה הרפואית כגון התחדשות העור, אקנה וצלקות אקנה ובריאות מינית.
ליאור דיין מנכ"ל אלמה לייזרס: "בעתיד הקרוב נציע פתרונות מקיפים לטיפול באינדיקציות אסתטיות רפואיות רבות, במטרה לספק אקו-סיסטם שלם בתחומי הבריאות, האסתטיקה ואיכות החיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה