השוק

סוף ל-10 המכות: בי קיור לייזר בקמפיין חדש לחג

הקמפיין החדש - תחת המסר: 10 מכות - 1 בי קיור לייזר - מגיע אחרי תקופה לא קלה עבור החברה, שכללה חוב של מיליונים לבנק לאומי, התרסקות המנייה ופיטוריו של המנכ"ל החדש 4 חודשים אחרי המינוי
מערכת ice |  2
קמפיין בי קיור לייזר פסח (צילום מסך)
בי קיור לייזר, מכשיר הלייזר לטיפול בכאבים שנובעים מבעיות אורתופדיות ופציעות, עולה בקמפיין מיוחד לרגל חג הפסח תחת המסר: 10 מכות - 1 בי קיור לייזר.  הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "שביט וזהו" בתקציב מוערך של 1 מיליון שקל, ויכלול דיגיטל, רדיו וחסויות בטלוויזיה.
מטרת המהלך הינו לשים דגש על מגוון תופעות הכאב בהם בי קיור לייזר מסייעת בהפחתתם.
לדברי החברה, מכשיר בי קיור לייזר הוכח מחקרית כמסוגל לטפל במגוון רחב של בעיות ואזורי טיפול דוגמת: כאבי גב, כאבי ברכיים, דלקות חניכיים, פצעים בעור, דלקות באזורים שונים ובמפרקים ועוד מגוון רחב של מחלות וטיפולים.
בנוסף, אומרים בחברה כי המכשיר מעודד שחרור אנדורפינים, שהם הורמונים טבעיים המיוצרים במוח וגורמים לשיכוך כאב. האנדורפינים מפחיתים את עוצמת הכאב שחש המטופל. בהיעדר כאב, המטופל יכול לחזור לשגרה לעלות ברמת התפקוד, עד חזרה לתפקוד מלא.
 
למרות הקמפיין החגיגי, המצב בביו קיור לייזר הוא רחוק מלהיות שמח. לאחר שדווח כי תפרע חוב של מיליונים לבנק לאומי ולאחר התרסקות המנייה, החברה פיטרה בדצמבר את המנכ"ל ד"ר רום אליעז רק ארבעה חודשים לאחר מינוי. הסיבה? חשד לגניבה, שימוש אישי באשראי החברה ואפילו נעילת מנהלת שירות הלקוחות ובעלת השליטה בחדר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תם עידן. המניה צנחה ואיתה הקריאטיבים והשאר (ל"ת)
    אחד שמבין 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עד מתי טעויות ניסוח בעמוד פייסבוק של בי-קיור לייזר? (ל"ת)
    אחד שיודע 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור