השוק

דאנה איבגי במיזם חדש למען כדור הארץ

השחקנית הגיעה לאירוע חגיגי לרגל פתיחת חנות הפופ אפ החדשה של חברת אורגניקזון המשווקת מוצרים אקולוגיים וידידותיים לסביבה, בדיזינגוף סנטר שבתל־אביב
מערכת ice | 
דנה איבגי (צילום ניר פקין)
השחקנית, זוכת שלושה פרסי אופיר, דאנה איבגי, הגיעה לאירוע חגיגי לרגל פתיחת חנות הפופ אפ חדשה של חברת אורגניקזון המשווקת מוצרים אקולוגיים וידידותיים לסביבה, בדיזינגוף סנטר שבתל־אביב. האירוע נערך לרגל יום כדור הארץ המתקיים בשבת הקרובה ה-22 לאפריל, ברחבי העולם.
 
איבגי, הידועה כמי שתומכת בקיימות ושמירה על כדור הארץ, סיפרה לשרונה רומנו לזר, מבעלי אורגניקזון, כי נושא איכות הסביבה קרוב מאוד לליבה וכשנודע לה שתיפתח לראשונה בישראל לראשונה חנות של מוצרים אורגניים, השומרים על הסביבה, ידעה שתגיע לתמוך ולרכוש.  
עוד סיפרה איבגי כי בימים אלה היא משחקת במספר סרטים חדשים שיעלו השנה לאקרנים, אך הדבר הגדול והמשמעותי הוא שהשיקה לאחרונה קליפ חדש: "המדבר" אותו כתבה, הלחינה וביימה בפעם הראשונה, לצד מיזם חדש שהקימה בנושא הקיימות עם שותפים: סדנא הכוללת הרצאות בנושא משבר האקלים והשפעתו על התרבות.
בסוף האירוע רכשה איבגי מוצרי קוסמטיקה, היגיינה וטואלטיקה ידידותיים לסביבה.
לאחרונה שיחקה איבגי בסרט "סינמה סבאיא", שזכה בפרס הסרט הטוב ביותר בטקס פרסי אופיר. הסרט עוסק בתשע נשים יהודיות וערביות עובדות עיריית חדרה, שנפגשות בסדנה ללימוד צילום וידאו. הבמאית הצעירה רונה (אותה מגלמת דאנה איבגי), מובילה את הסדנה ומלמדת אותן כיצד לתעד את עולמן. נושאים כמו עצמאות, זוגיות, אימהוּת, חופש ופגיעה מינית מובילים להתנגשות והתקרבות בין הנשים שללא הסדנה לא היו מוצאות את מקומן יחד באותו חלל, ובטח שלא חולקות סודות ורגעים אינטימיים מכוננים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה