השוק

פורום העסקים לממשלה: "תודיעו שהרפורמה תקודם רק בקונצנזוס"

לאחר הודעת מודי'ס, פורום בעלי העסקים ויושבי הראש הבכירים במשק קוראים לממשלה להוציא הודעה רשמית המודיעה כי חקיקת הרפורמה המשפטית תקודם רק בהסכמה רחבה
מערכת ice |  1
דנה עזריאלי, ליאורה עופר, דוד פתאל והראל ויזל (צילום זיו קורן, ורדי כהנא, ויקיפדיה, דימה טליאנסקי)
בתגובה להודעת סוכנות דירוג האשראי הבינלאומית מודי'ס שהודיעה אמש (שבת) על הורדת תחזית דירוג האשראי של ישראל מ"חיובית" ל"יציבה", "פורום העסקים", המורכב מיותר מ-40 ראשי החברות הגדולות במשק, קורא לממשלה ולראשי האופוזיציה להודיע כי לא יקדמו את חקיקת הרפורמה אלא אם יושג קונצנזוס בעם באשר לתוכן החקיקה.
"רק אמירה מיידית, ברורה ומחייבת שכזו תעצור את התדרדרות הכלכלה הישראלית שכבר פוגעת בכל משק בית, ובעיקר במשקי הבית שגם כך כורעים תחת נטל ההוצאות". נכתב במכתב שמייצג בין היתר את הראל ויזל, מנכ"ל ובעלי קבוצת פוקס; ליאורה עופר, יו"ר ובעלי מליסרון; חיים גבריאלי, יו"ר תנובה; איציק אברכהן, יו"ר שופרסל; דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי; דויד פתאל, בעלים ומייסד רשת מלונות פתאל; יאיר המבורגר, יו"ר הראל; חנן פרידמן, מנכ"ל בנק לאומי; דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים ומנהלים נוספים.
עוד כתבו: "הפגיעה בציבור תלך תתעצם ותגרום לנזקים בלתי הפיכים ככל שלא תצא לאלתר הודעה שכזו שתרגיע את השווקים ותחזיר את הכלכלה הישראלית לפסי הצמיחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "קונצנזוס" לא קיים וגם לא דמוקרטי.
    חנוך 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשביל זה יש בחירות. קונזצזוס ישנו רק בדיקטטורות.
    סגור