השוק

שיין יוצאת לסבב גיוס בשווי של 2 מיליארד דולר

ענקית האופנה שוקלת גם הנפקה בארה"ב במחצית השנייה של השנה; על פי הדיווחים, שיין הורידה את הערכת השווי שלה ל-64 מיליארד דולר בסבב גיוס הקרב, ירידה של שליש מהסבב שערכה לפני שנה
מערכת ice | 
אתר SHEIN (צילום freepik, מתוך אתר shein)
קמעונאית האפנה המקוונת שיין (Shein) צפויה לגייס בסביבות 2 מיליארד דולר בסבב גיוס חדש שייערך החודש, כך דווח היום (חמישי) ברויטרס. על פי הדיווח, החברה סינית מתכוונת לבצע הנפקה בארה"ב במחצית השנייה של השנה. 
בין המשקיעים המרכזים בסבב הזה נמצאים מובדאללה, קרן ההון הריבונית של האמירויות, חברת הפרייבט אקוויטי ג'נרל אטלנטיק וקבוצת ההון סיכון סקוויה קפיטל צ'יינה (Sequoia Capital China) וטייגר גלובל מנג'מנט הפכה למשקיעה חדשה, כך אמרו מקורות לרויטרס. 
בדיווח נאמר גם כי שיין הורידה את הערכת השווי שלה ל-64 מיליארד דולר בסבב גיוס הקרב, ירידה של שליש מהסבב שערכה לפני שנה. 
בחודש שעבר קיימה החברה שיחות ראשוניות עם מספר בנקי השקעות שייעצו לה לקראת הנפקה ציבורית ראשונה (IPO) מתוכננת בארה"ב.
משיין נמסר בתגובה כי אין להם בשלב זה תכניות להנפקה וסרבו להגיב מעבר לכך.
בשנה שעברה, הודיעה החברה למשקיעים כי היא שוקלת הפיכה של האתר שלה לפלטפורמת מסחר שתאפשר לסוחרים חיצוניים למכור דרכו ישירות ללקוחות.
"פלטפורמת השוק תאפשר מגוון של סחורות ואפשרויות מסחר חדשות, ואנו מצפים שתוביל למעורבות ושביעות רצון גבוהות יותר בקרב לקוחות", נכתב בהודעה, על פי דיווח אז של הוול-סטריט ג'ורנאל. 
האזכור של "מגוון סחורות" עשוי להעיד על כוונה לא רק לאפשר לחברות ביגוד למכור דרך האתר, אלא גם לחברות מתחומים אחרים – מה שיהפוך אותה למתחרה ישירה מול עליאקספרס ואמזון, שבהן אפשר להזמין כל דבר.
בתחילת 2021 העבירה החברה, שנוסדה בסין, את המטה הראשי שלה לסינגפור, ומאז ועד היום הוא התרחב מחמישה אנשים בלבד לכ-100. גם פעילות אחרת של החברה, כמו ייצור ומחסנים, נמצאת בתהליכי ביזור ויציאה מסין, שכיום מספקת את רוב הסחורה לשיאין – ובעיקר מחוז גואנגדונג שבדרום המדינה, שבו יש לה יותר מ-3,000 ספקים. כך, בקיץ האחרון היא החלה לייצר גם בטורקיה ושכרה מחסנים בפולין להחזקת סחורות למשלוח מהיר לאירופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה