השוק

הצלחה נוספת לאנלייט: האופציות על המניות מומשו

כשבועיים לאחר שהונפקה בנאסד"ק, אנלייט אנרגיה מתחדשת מודיעה היום (רביעי) כי החתמים בהנפקה שלה למניות רגילות בארה"ב מימוש את האופציה לרכוש 2,100,000 מניות רגילות נוספות
מערכת ice | 
עובדי אנלייט (צילום מיטל פנחסי)
אנלייט אנרגיה מתחדשת, חברה בינלאומית מובילה בייזום, פיתוח, מימון, הקמה והפעלה של פרויקטי אנרגיה מתחדשת, מודיעה היום (רביעי) כי החתמים בהנפקה שלה למניות רגילות בארה"ב, שנסגרה ב-14 בפברואר, מימשו את האופציה שלהם לרכוש 2,100,000 מניות רגילות נוספות, לאחר שרכשו 2,042,935 מתוך 2,100,000 ממניות רגילות נוספות במחיר הנפקה ראשונית של 18.00 דולר למניה רגילה, בניכוי עמלות חיתום.
כזכור, מניית החברה החלה להיסחר בנאסד"ק, תחת הטיקר ENLT, ביום שישי ה-10 בפברואר. כבר בהנפקתה הראשונה החברה גייסה 252 מיליון דולר על פי תמחור של 18 דולר למניה. על פי ההנפקה למעל 2 מיליארד שקל. החברה ממשיכה להיסחר במקביל בבורסת תל אביב.

גלעד יעבץ, מנכ"ל אנלייט, אמר ברגע ההנפקה: "אנחנו נרגשים לציין היום אבן דרך משמעותית מאוד במסע שלנו. אנלייט מודה על האמון הגדול שזכינו לו במהלך הגיוס האחרון בארה"ב. ההנפקה בנאסד"ק מאפשרת לנו להרחיב את בסיס המשקיעים ולצרף גופים כשותפים לדרך".
אנלייט נוסדה בשנת 2008 ועוסקת במימון, הקמה והפעלה של מתקנים לייצור חשמל ממקורות אנרגיה מתחדשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה