השוק

מניית אנלייט החלה להיסחר היום בנאסד"ק וגייסה 252 מיליון דולר

מניית חברת האנרגיה המתחדשת, אנלייט, החלה אתמול (שישי) להיסחר בנאסד"ק. כבר בהנפקתה הראשונה החברה גייסה 252 מיליון דולר על פי תמחור של 18 דולר למניה
מערכת ice | 
עובדי אנלייט (צילום מיטל פנחסי)
מניית חברת האנרגיה המתחדשת, אנלייט (Enlight), החלה להיסחר בנאסד"ק, תחת הטיקר ENLT. כבר בהנפקתה הראשונה החברה גייסה 252 מיליון דולר על פי תמחור של 18 דולר למניה. על פי ההנפקה שווי החברה מגיע למעל 2 מיליארד שקל. החברה תמשיך להיסחר במקביל בבורסת תל אביב.
גלעד יעבץ, מנכ"ל אנלייט, התרגש: "אנחנו נרגשים לציין היום אבן דרך משמעותית מאוד במסע שלנו. אנלייט מודה על האמון הגדול שזכינו לו במהלך הגיוס האחרון בארה"ב. ההנפקה בנאסד"ק מאפשרת לנו להרחיב את בסיס המשקיעים ולצרף גופים מובילים כשותפים לדרך.

"אנליט הינה חברה גלובלית עם פעילות בארה"ב, אירופה וישראל שנסחרת כעת גם בבורסה בתל אביב וגם בנאסד"ק האמריקאי. אנחנו נמשיך לעבוד קשה כדי להצדיק את האמון שאנחנו מקבלים מהמשקיעים הישראלים והבינלאומיים ואני מאמין שזו רק ההתחלה בדרך לכבוש פסגות חדשות"
יעבץ לא שכח להודות לעובדים ולמנהלים – "אני רוצה להודות לעובדי ומנהלי החברה על העבודה המאומצת שהובילה אותנו לציון דרך זה".
אנלייט נוסדה בשנת 2008 ועוסקת במימון, הקמה והפעלה של מתקנים לייצור חשמל ממקורות אנרגיה מתחדשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה