השוק

נופר אנרגיה בעסקת ענק: אלו הפרויקטים שהוקמו באירופה

"נופר אנרגיה" חתמה על הסכם מימון בספרד, שנחתם מול גוף פיננסי גרמני בהיקף של כ-130 מיליון יורו, שישמש להחזר הלוואות הבעלים שהושקעו בהקמת הפרויקטים Sabinar I ו-Sabinar II
מערכת ice | 
חברת אנרגיה ישראלית (צילום shutterstock)
"נופר אנרגיה" ממשיכה בתנופת ההקמות והחיבורים, ומדווחת הבוקר (ראשון) על חתימת הסכם מימון משמעותי נוסף בספרד. ההסכם, אשר נחתם מול גוף פיננסי גרמני, יאפשר קבלת מימון בכיר בהיקף של כ-130 מיליון יורו, בריבית שנתית בשיעור 4.6% לשנה ולתקופה של 20 שנים. הסכום יועמד בשתי משיכות, וישמש להחזר הלוואות הבעלים שהושקעו בהקמת הפרויקטים Sabinar I ו-Sabinar II.
שני הפרויקטים הינם פרויקטים סולאריים בהספק כולל של 238 מגה-ואט בספרד, הכוללים את פרויקט Sabinar I, אשר חובר לרשת החשמל במהלך 2022 והחל להזרים חשמל לרשת ופרויקט Sabinar II, אשר מצוי בהקמה. בנוסף, דיווחה החברה במהלך 2022 על סיום הקמה וחיבור לרשת החשמל גם של פרויקט Olmedilla, בהספק 169 מגה-ואט, עבורו השלימה סגירה פיננסית בסוף 2020.
הסכם המימון הנוכחי מצטרף להסכם מימון משמעותי נוסף עליו חתמה "נופר אנרגיה" במסגרת הפעילות המשותפת עם קרן נוי באוקטובר האחרון בהיקף של 150 מיליון אירו, לטובת מימון פעילותה של החברה באיטליה. מדובר באחת מהסגירות הפיננסיות הגדולות בעולם למימון פרויקטי Greenfield בתחום ה-I&C.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה