השוק

חברת Illumigyn חתמה על עסקה בשווי של כ-98 מיליון דולר

במסגרת העסקה שנחמתה עם חברה מקסיקנית גדולה, תספק Illumigyn 1,000 מערכות גניקולוגיות מתקדמות שפתחה למקסיקו בחמש השנים הקרובות

מערכת ice | 
השקעה (צילום pixabay)
חברת Illumigyn של יזם ההייטק הישראלי רן פוליאקין, מודיעה היום (רביעי) חתמה על חוזה שיתוף פעולה עם חברת SPI המקסיקנית. במסגרת שיתוף הפעולה תספק Illumigyn מינימום של 1,000 מכשירי Gynescope, מערכת ההדמיה הגניקולוגית הייחודית שפיתחה החברה אשר מהווה טכנולוגיה מהפכנית בעולם ה-FemTech.
שיתוף הפעולה נכנס לתוקף מיידית ואמור לייצר עבור  Illumigynהכנסה של לפחות 98 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות. מדובר בצעד היסטורי נוסף של  חברת ה-Fem Tech הישראלית שכבר חתמה בשנה האחרונה על עסקאות עם מדינות באפריקה.
מערכת ה-Gynescope Illumigyn זכתה לאישור ה-FDA, ה-CE ומשרד הבריאות הישראלי. הטכנולוגיה של ה Gynescope  בחברה מקווים כי הפיתוח שלהם יהווה חיזוק במאבק העולמי נגד סרטן צוואר הרחם, שמוגדר כגורם התמותה השני מסרטן בקרב נשות אפריקה והרביעי מסרטן בקרב כלל נשות העולם.
מייסד Illumigyn רן פוליאקין: "אני גאה בכך ש-Illumigyn פורצת דרך עבור הצלת חיי נשים במקסיקו. ההסכם עם SPI ממשיך את התנופה של Illumigyn ברחבי העולם למען הגשמת חזון הקבוצה שלנו - שימוש מתקדם בטכנולוגיות של הדמייה רפואית ו-AI לטובת הצלת חיים ושיפור האנושות".
מנכ"ל SPI ויקטור סאבאנה: "Illumigyn היא המגדלור שמאיר את עתיד הנשים בבריאות מונעת לקראת החזון האולטימטיבי שכל אישה במקסיקו תבצע בדיקות גניקולוגיות מקיפות לפחות פעם בשנה במטרה לנהל באופן יזום את בריאותה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה