השוק

בזק מתחזקת: בעל השליטה ב-קום, רכשה מניות נוספות בנפח של 150 מיליון שקלים

תומר ראב"ד, מנכ"ל בי-קום: "אנחנו מאמינים גדולים באסטרטגיה הקבוצתית ונמשיך לתמוך בכיוון אליו הקבוצה הולכת. יש לקבוצת בזק הנהלה מצוינת שמבינה את החשיבות וההזדמנות בתשתית תקשורת חזקה ויציבה לחברה ולמשק כולו"
מערכת ice | 
תומר ראבד (צילום יחצ)
חברת בי-קום, בעלת השליטה בקבוצת בזק, מדווחת על הגדלת החזקתה בבזק ל-26.81% ומשלימה מהלך של כ-150 מיליון שקלים של רכישות עצמיות בבי-קום (ללא השתתפות בעלי השליטה) ורכישות ישירות של מניות בזק נוספות במהלך שנת 2022. המהלך מעלה את החזקת החברה בקבוצה ב-0.47% מ-26.34%. 
תומר ראב"ד, מנכ"ל בי-קום: "אנחנו מאמינים גדולים באסטרטגיה הקבוצתית ונמשיך לתמוך בכיוון אליו הקבוצה הולכת. יש לקבוצת בזק הנהלה מצוינת שמבינה את החשיבות וההזדמנות בתשתית תקשורת חזקה ויציבה לחברה ולמשק כולו". 
בי-קום נוסדה בשנת 1999 ובתחילת דרכה עסקה בעיקר בתחום המדיה והסחר האלקטרוני, בשנת 2006 רכשה את השליטה בקבוצת "012" ולאחר מכירתה בשנת 2010, רכשה את השליטה בקבוצת בזק. בעלת השליטה בחברה היא קרן סרצ'לייט האמריקאית, המחזיקה כ-60.18% ממניותיה, איש העסקים דוד פורר ורעייתו מיכל פורר המחזיקים בכ-% 11.39 ממניות החברה (באמצעות חברת ט.נ.ר השקעות בע"מ). יושב ראש דירקטוריון החברה הוא דארן גלאט מטעם קרן סרצ'לייט, ומנכ"ל החברה הוא תומר ראב"ד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה