השוק

המתים נקברים והמניות מזנקות: מי המרוויחים הגדולים מ'דילול האוכלוסייה'?

יש מי שמרוויח מהמוות. מניית Fu Shou Yuan International Group זינקה לשיא של 2022 עם גל המתים הנוכחים בסין בעקבות השפעות הקורונה
מערכת ice | 
בורסה בזמן הקורונה (צילום Pixabay)
יש מי שגלי הקורונה עושים לו טוב. מניית מפעיל בתי הקברות ושירותי הלוויה הגדולה בסין עלתה לרמתה הגבוהה ביותר מזה יותר משנה, זאת לאחר שהמדינה נאבקת בגל חדש של השפעות הקורונה.
מניית Fu Shou Yuan International Group הגיעה לשיא 2022 ב-7.04 דולר הונג קונגי למניה עם סגירת יום שישי – לאחר זינוק של כ-80% תוך חודשיים – כאשר המדינה ביטלה בפתאומיות את רוב אמצעי השליטה בקורונה וראתה עלייה במספר המקרים ומקרי המוות.

למרות דיווחים נרחבים על זינוק במקרי המוות מקורונה שמגיע מבית החולים ובתי לוויות, מניין ההרוגים הרשמי מקורונה בסין נותר נמוך. רשויות הבריאות שם הגדירו מחדש את מקרי המוות מקורונה כך שיכללו רק אנשים שמתים מדלקת ריאות או אי ספיקת נשימה – בניגוד לרוב המדינות האחרות, שסופרות כל מוות שבו קורונה היה גורם.
המניה הייתה בירידה מתמשכת מאפריל 2021 ועד לחודש אוקטובר, כאשר סין הקשיחה באופן נרחב את מגבלות הנגיף שלה לאחר שסיימה את קונגרס המפלגה הלאומית בעמדה מעורפלת לגבי המשך מדיניות האפס סובלנות כלפי קורונה.
מניית Fu Shou Yuan International Group ירדה בכמעט 40% בשנת 2022 נכון לנובמבר, אך כעת, לאחר הסרת המגבלות, היא בקצב עלייה של 15%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה