השוק

בנק לאומי מעניק רוח גבית לפריים אנרג'י: מימון בהיקף 300 מיליון שקלים

רוח גבית לפריים אנרג'י: תקבל מימון בהיקף של 300 מיליון ש"ח מבנק לאומי ואחרים למימון פרויקט תלמים ופרויקטים נוספים של החברה

מערכת ice | 
פריים אנרגי (צילום חן לאופולד פלאש 90 עריכה אייס)
חברת האנרגיה המתחדשת פריים אנרג'י מדווחת היום (ראשון) כי חתמה על עדכון למסמך הכוונות עם בנק לאומי הכולל מימון לפרויקט תלמים בהיקף כולל של 22.5 מגה וואט. בנוסף לכך החברה מדווחת על פרויקטים סולארים נוספים בישראל בהיקף של כ-150 מגה וואט (DC), סה"כ 172.5 מגה וואט, היקף המימון מצד בנק לאומי יסתכם בכ-300 מיליון שקלים ותנאי המימון שנכללו במסמך הכוונות הקודם לא השתנו באופן מהותי.
בנוסף לכך, לאור כוונת החברה להתקדם עם תחילת עבודות להקמת פרויקטי דו שימוש שהתקבלו עבורם רישיונות ייצור מחברת החשמל, וכיוון שמסמך הכוונות המקורי קשר את ביצוע כלל פרויקטי הדו שימוש של החברה תחת צבר אחד, פנתה החברה לבנק לאומי, אשר הסכים לצמצם את תחולת מסמך הכוונות, ולהתקדם במימון הקמה של צבר פרויקטים משמעותי שהחברה קיבלה עבורם תשובות חיוביות או חיוביות בחלקן. כמו כן צורף המימון לפרויקט תלמים לתחולת ההסכם.
יו"ר פריים אנרג'י ובעל השליטה ירון קיקוז ציין כי "הסכם המימון הוא אבן דרך נוספת בחיזוק איתנותה הפיננסית של פריים אנרג'י". בהמשך כתב קיקוז: "הסכם המימון המעודכן יאפשר תחילת עבודות  בפרויקטים שקיבלו רישיונות ייצור, כאשר לחברה יש את כל ההון העצמי הנדרש לשם מימון הקמת הפרויקטים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה