השוק

בנק גולדמן זאקס ממשיך בקיצוצים: מאות עובדים נוספים יפוטרו

אחרי שכבר פיטר לפני כשלושה חודשים 500 עובדים, בנק גולדמן זאקס בדרך לפטר 400 עובדים נוספים, רובם ככולם מחטיבת הבנקאות הקמעונאית שרושמת הפסדים
מערכת ice | 
גולדמן זאקס (צילום ויקיפדיה)
בסוכנות הידיעות רויטרס פורסם הבוקר (רביעי) כי הקיצוצים בוול סטריט נמשכים אחרי שבנק גולדמן זאקס מתכנן לפטר בקרוב לא פחות מ-400 עובדים, רובם ככולם מחטיבת הבנקאות הקמעונאית שרושמת הפסדים.

הפיטורים הללו מגיעים לאחר שבגולדמן זאקס החליטו על קיצוצים של 500 משרות בספטמבר האחרון. בסך הכל, בבנק מעסיקים לא פחות מ-50 אלף עובדים, כך שמדובר בחלק קטן מהעובדים בבנק.
על פי הדיווח ברויטרס, בגולדמן מתכננים להפסיק בתקופה הקרובה להעניק הלוואות צרכניות. המהלך הגיע לאחר שהבנק התריע בחודש אוקטובר על צמצום השאיפות שלו עבור יחידת הצרכנים ההפסדית שלו, מרקוס, כחלק מארגון מחדש של היחידות העסקיות העיקריות של החברה.
כזכור, בנק גולדמן זאקס הקים את מרקוס לפני מעל 6 שנים, בשנת 2016, כפלטפורמה מקוונת המציעה הלוואות אישיות וחשבונות חיסכון ללקוחות קמעונאיים. הפלטפורמה נועדה לחזר אחרי לקוחות בשוק ההמוני, אך בפועל היא נאבקה על קיומה ועל פתיחה של חשבונות עובר ושב. כזכור, בחודשים האחרונים גם בנקים כמו מורגן סטנלי וסיטיגרופ, ערכו סבב פיטורים בעקבות הירידה בהיקף העסקאות עקב הריבית הגבוהה והאינפלציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה