השוק

אורמת טכנולוגיות חושפת: גידול משמעותי בהכנסות

אורמת טכנולוגיות פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי לשנת 2022 ומצביעה על גידול בהכנסות. הסיבה לגידול היא הודות למחירי האנרגיה הגבוהים
מערכת ice |  1
תחנת כוח של אומרת טכנולוגיות (צילום ויקיפדיה)
חברת אורמת טכנולוגיות מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2022 ומצביעה על גידול משמעותי בהכנסות (גידול בשיעור של 10.7% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד) וברווח התפעולי (גידול בשיעור של 8.1% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד) וזאת הודות לתחנות כוח חדשות ומחירי אנרגיה גבוהים.
דורון בלשר, מנכ"ל אורמת: "הצגנו ברבעון השלישי צמיחה איתנה בהכנסות, בעיקר הודות להמשך המומנטום במגזרי החשמל ואגירה אנרגיה יחד עם שיפור ניכר במגזר המוצרים. זהו הרבעון הרביעי ברציפות של צמיחה בהכנסות אשר לוותה בשיפור ברווח התפעולי וברווח הנקי... הרווח הגולמי של מגזר החשמל ברבעון השלישי של 2022 גדל ב-4.5% בהשוואה לאשתקד... במגזר המוצרים, חוזים חדשים שנחתמו שיפרו את הרווחיות תוך חיזוק צבר ההזמנות. בנוסף, עלייה במחירי האנרגיה העלתה משמעותית את ההכנסות במגזר אגירת האנרגיה".

החברה הציגה את תחזיותיה הכוללות לשנת 2022 ובהן צופה כי סך ההכנסות ינועו בין 720 מיליון דולר ל-730 מיליון דולר, כאשר מרבית ההכנסות יגיעו ממגזר החשמל ויעמדו על 630-638 מיליון דולר. שאר ההכנסות של החברה מגיעות ממגזר המוצרים (טווח של 60-67 מיליון דולר) ומגזר אגירת האנרגיה בגובה הכנסות של 30 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד
    יוסי 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה מתפתחת בארץ מתפתחת יישר כוח . המנכ"ל מוביל ביד מכוונת להצלחה חסרת תקדים. עלו והצליחו
    סגור