קריירה ולימודים

אורמת מפרסת את דו"ח האחריות התאגידית שלה לשנת 2021

מנכ"ל החברה: "השנה לקחנו צעד אחד קדימה בניהול הנושאים הקשורים ל-ESG בחברה ואנו מתכוונים להמשיך ולהציג את השיפורים ולשקף את ההתקדמות בנושאי הקיימות"
מערכת ice | 
דורון בלשר (צילום ניר סלקמן)
חברת האנרגיה הירוקה, אורמת, המתמחה באנרגיה גיאותרמית, פרסמה את דו"ח הקיימות התאגידית שלה לשנת 2021, המספק סקירה כללית של ביצועי החברה בנושאי סביבה, חברה וממשל (ESG). מבנה הדו"ח לשנת 2021 עודכן לאחרונה כדי להגביר את שקיפות הפעילויות הקשורות ל-ESG של החברה. תוכן הדו"ח כולל איסוף נתונים מורחב כדי להבטיח דיוק ושקיפות עבור קוראים, מחזיקי עניין ומשקיעים. דוח האחריות התאגידית לשנת 2021 של אורמת הוא הדוח הרביעי שפרסמה החברה שנכתב בהתאם לתקני GRI.

הנתונים הבולטים שעלו מהדו"ח: החברה הגיעה להפחתה של 22% בפליטות הפחמן בין השנים 2019 ל-2021, שיעור שימור העובדים עומד על 84%, החברה מעסיקה 100% עובדים מקומיים במקומות ובמדינות המתפתחות בהן היא פועלת, ו-30% מהנהלת החברה מורכבת מנשים.
 
דורון בלאשר, מנכ"ל אורמת: "השנה לקחנו צעד אחד קדימה בניהול הנושאים הקשורים ל-ESG בחברה ואנו מתכוונים להמשיך ולהציג את השיפורים ולשקף את ההתקדמות בנושאי הקיימות. זאת, בזמן שאנו מתקדמים בדרכנו לעבר עתיד אפס פליטות. מאז שהוקמה אורמת, נושא הקיימות והשאיפה להגדיל את כמות האנרגיה המתחדשת במערכות שלנו היו המוקדים העיקריים של החברה. אנו גאים על כך שהמאמצים שאנו משקיעים מפחיתים את פליטת גזי החממה תוך הבאת טכנולוגיות ופתרונות פורצי דרך לרשתות החשמל בעולם. אנו מצפים להשפיע לטובה על כל מחזיקי העניין שלנו ולמלא בעתיד תפקיד גדול יותר במגזר הגלובלי של האנרגיה המתחדשת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה