השוק

שופרסל נלחמת במותגים, אך שוכחת לספר לכם את זה

שופרסל הודיעה כי בכוונתה להמשיך במאבקה נגד המותגים והיבואנים הגדולים, אך בבדיקה שנערכה בסניפי הרשת עולה כי היא עדיין נחשבת לרשת יקרה ביחס למתחרות ושהמותג הפרטי שלה נחשב לבעל נתח משמעותי בשוק
מערכת ice | 
שופרסל דיל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, pexels)
רשת קמעונאות המזון הגדולה שופרסל הודיע כי היא תמשיך במאבקה הארוך והמתוקשר נגד היצרנים והיבואנים. בנוסף לכך ברשת ממשיכים לנצל את העובדה שהיא נחשבת לרשת הגדולה בישראל ומשתמשת בעוצמה שלה והודיעה כי לא תאשר את עליות המחירים שהיצרנים והיבואנים דורשים. כמו כן בשופרסל דואגים להבהיר את המאבק הזה בהבנה שהציבור לא יכול לשאת עליות מחירים נוספות של מוצרי מזון בסופרמרקטים.
יש לציין שבכל השוואות המחירים שופרסל נחשבת לאחת הרשתות היקרות בישראל. ובכל זאת, מבחינת שופרסל המטרה ברורה: למצב עצמה כרשת הנלחמת ביוקר המחיה. מה שלא יהיה, "המאבק הציבורי" שמנהלת שופרסל נועד לסייע לה בניסיונה להחזיר חלק מהלקוחות שאיבדה, ולשפר את הרווחיות והמכירות שבירידה.
מה שבשופרסל דואגים להסתיר זה שהרשת, היא בעצמה אחד הספקים הגדולים במשק — באמצעות המותג הפרטי שלה. בדה מארקר דווח כי המותג רושם מכירות של כ–4 מיליארד שקל בשנה (במחירים לצרכן) ומציבות את שופרסל כספק הרביעי בגודלו במשק — אחרי תנובה, שטראוס ואסם־נסטלה — ולפני יוניליוור והחברה המרכזית למשקאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה