השוק

מייסד NSO מקים סטארט-אפ עם קנצלר אוסטריה לשעבר

חודשיים אחרי שהתפטר מתפקידו כמנכ"ל NSO מתגלה כי שלו חוליו עושה שינוי כיוון. 12 שנים אחרי שהקים את חברת הסייבר ההתקפי, הוא מקים חברת סייבר הגנתי
מערכת ice | 
שלו חוליו (צילום מסך חדשות 13)
שלו חוליו, המייסד של NSO ביחד עם עומרי לביא וניב כרמי, עוזב את חברת הסייבר ההתקפי וזאת במטרה להקים חברה. החברה תתמקד בהגנה על תשתיות קריטיות כגון מתקני הפקת גז, נפט או מים מפני מתקפות כופרה וחבלה ותיקרא DREAM. בהקמת חברה זו חוליו משלים מעבר מהסייבר ההתקפי לעולם הסייבר ההגנתי.
באוגוסט האחרון חוליו עזב את תפקידו כמנכ"ל ב-NSO, אך עדיין תיפקד כיועץ העוזר באיתור רוכשים לחברה. במקביל, בשבועות האחרונים הוא הקים את החברה החדשה והצליח לגייס שני שותפים בעלי פרופיל מאוד גבוה – קנצלר אוסטריה לשעבר סבסטיאן קורץ ואיש NSO ומשרד ראש הממשלה לשעבר גיל דולב. בעזרתו של דובי פרנסס הוא גם גייס 20 מיליון דולר ממשקיעים. החברה צפויה להירשם כחברה רק בתחילת החודש הבא.

בין המשקיעים בחברה, בנוסף לפרנסס שעל פי הערכות השקיע מכיסו כחמישה מיליון דולר, ישנם המשקיע הראשון ב-NSO אלי שלו; מייסד אמפייר אונליין נועם לניר; בעל השליטה בחברת הימורי הספורט דראפט קינג שלום מקנזי; ושלושה יזמי סייבר ישראלים: יבגני דיברוב, נדיר יזרעאל ואסף חפץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה