דיגיטל וטק

אלופת הג'ודו תככב בקמפיין גיוס לחברת סייבר

סייברארק יוצאת בקמפיין חדש לגיוס עובדים בפתח תקווה ובבאר שבע, בכיכובה של גילי שריר, המדליסטית האולמיפית בג'ודו
מערכת ice | 
גילי שריר קמפיין (צילום BY)
"כשאני עולה למזרן, מתחיל הקרב. היריבה שלי מכירה אותי ומחפשת את החולשות שלי... מי שמסתכל עלי באותן דקות בזירה חושב שאני לבד. אני לא". במילים אלה מתארת גילי שריר את חוויית הג'ודו שלה בקמפיין חדש לסייברארק, נותנת החסות הרשמית של שריר למעלה משנה.
​בקמפיין יוצא דופן בנוף ההייטק הישראלי שהפיצה החברה, סייברארק נותנת את הבמה לספורטאית האולימפית, ורומזת על הכוחות האדירים והאימונים הדרושים להגנה מפני "יריבים" המחפשים את החולשות שלכם. סייברארק מדגישה בקמפיין כי היא צועדת עם גילי עד למדליה האולימפית הבאה, וגם ממשיכה לצמוח ולגייס עובדים. 
הקמפיין צולם באולם האימונים במושב מזור, שבו התחילה גילי את דרכה בג'ודו. הקליפ מתחיל בסצנה בה היא נכנסת לאולם וכמו ווינרית אמיתית - היא כבר יודעת להריץ בראש את הקרב עוד לפני שהוא קורה, עד לאיפון האחרון והמנצח. בסוף הקליפ הלוקיישן מתחלף לסביבת קרב סייבר אמיתית. את הקמפיין הפיקו חברות BY ו- ThisPlay, קונספט: אקסטרא מייל.
שריר, המתחרה במשקל של עד 63 ק"ג, היא אחת משש הספורטאיות שייצגו את הג'ודו הישראלי במשחקים האולימפיים שהתקיימו ביולי 2021 ביפן. סייבראאולרק תומכת בגילי מיוני 2021, עוד לפני שהתקיימה האולימפיאדה בטוקיו. באפריל השנה זכתה שריר במדליית ארד באליפות אירופה. ובאולימפיאדת טוקיו היא הוכרזה ככוכבת של הקבוצה כאשר ניצחה קרב מכריע כשכל הנבחרת על הכתפיים שלה.
גילי שריר אמרה: "הספורטאי בזירה אף פעם לא לבד, יש מאחוריו קבוצה, מאמן מנהלים משפחה ותומכים. הרעיון הוא שכך גם בסייברארק" והוסיפה: "סייברארק הם הראשונים שהאמינו בי ומבחינתי הם כמו משפחה".
סייברארק נסחרת בנאסדק, ומעסיקה מעל 2,500 עובדים בישראל ובעולם, מתוכם כ-800 בארץ, והאחרים בארה"ב ובמשרדים נוספים של החברה ברחבי העולם. מתחילת השנה גייסה סייברארק כ-700 עובדים, בהם כ-200 בישראל, כאשר 25% מכלל הגיוסים האחרונים הם נשים. סייברארק ממשיכה במאמצים להגדיל את שיעור הנשים בקרב העובדים, בעיקר בתחום הטכנולוגי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה