השוק

בבורסה בתל אביב וגם בנאסד"ק: זו החברה שתסחר בארה"ב

מניית חברת הפינטק נאייקס, החלה להיסחר בנאסד"ק, תחת הטיקר NYAX. החברה תמשיך להיסחר במקביל בבורסת תל אביב, יאיר נחמד מנכ"ל החברה מסר: "אנו מציינים כאן היום אבן דרך משמעותית במסע של נאייקס. כחברה גלובלית, הפועלת בכל העולם, הרישום בנאסד"ק מוסיף לנו מימד חשוב להרחבת בסיס המשקיעים"

מערכת ice | 
הנהלת נאייקס (צילום ניר סלקמן)
נאייקס, חברת הפינטק ישראלית גלובלית שפיתחה פלטפורמה מתקדמת למסחר ותשלומים שנועדה לסייע לבתי עסק להגדיל את רווחיהם, ולנהל אותם בצורה יעילה יותר, תתחיל להסחר גם בנאסד"ק תחת הטיקר NYAX במקביל לבורסה לניירות ערך בתל אביב.
המשימה של נאייקס היא לשפר את פוטנציאל ההכנסות והיעילות התפעולית של לקוחותיה. החברה מציעה פתרון מלא, הכולל קבלת תשלומים ללא מזומנים, מערכת ניהול ואפליקציה להגדלת נאמנות לקוחות, המאפשרים לבתי עסק לנהל מסחר יעיל ומהיר בכל מקום ובכל עת.

החברה החלה את דרכה בשנת 2005, כמפתחת פתרונות תשלום לקמעונאים של מכונות אוטומטיות, המספקת פתרון מלא לניהול ותפעול העסק וצמיחתו. מאז פיתחה החברה פתרונות רבים וממשקים מגוונים ומתקדמים, והפכה לספקית של פתרונות מקיפים, המתמקדים בצמיחת הלקוחות בכל הערוצים ברחבי העולם.
לנאייקס תשעה משרדי מכירות גלובליים, למעלה מ-700 עובדים, קישורים ליותר מ-80 מוסדות פיננסיים, ובנוסף היא מוכרת כמוסד תשלומים מורשה באירופה ובישראל. מנכ"ל החברה הוא מר יאיר נחמד, שגם נמנה על מייסדיה. החברה הונפק בבורסת תל אביב במאי 2021.
יאיר נחמד מנכ"ל החברה מסר: "אנו מציינים כאן היום אבן דרך משמעותית במסע של נאייקס. כחברה גלובלית, הפועלת בכל העולם, הרישום בנאסד"ק מוסיף לנו מימד חשוב להרחבת בסיס המשקיעים של החברה והחשיפה שלה. נאייקס נמצאת בעיצומה של דרך מרתקת בעולם שלם שיש בו הזדמנויות רבות לצמיחה".
עוד הוסיף: "תרבות החברה משמרת את הזריזות של סטארט-אפ, בשילוב עוצמה של חברה גדולה ומנוסה המכירה לעומק את השוק ואת הצרכים של הלקוחות שלה, כך שאנו יכולים לנצל היטב את ההזדמנויות הנקרות בדרכנו. ועם כל הזדמנות, אנו מתפתחים כדי ליצור ערך נוסף עבור הלקוחות שלנו. אני רוצה להודות, מעומק הלב, לעובדי ומנהלי החברה על העבודה המאומצת ולשותפים הרבים המלווים אותנו לאורך השנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה