השוק

עבודה היברידית במשרד: כך תחסכו עד 50% מההוצאות

אלעד מערכות השיקה מודל HOTELING במשרדיה בעלות 3 מיליון שקל, חסכה 30% מהעלויות השוטפות ועתידה לחסוך עד 20% נוספים בקרוב. אז איך פועלת השיטה?
מערכת ice | 
עבודה במשרד (צילום unsplash)
חברת אלעד מערכות השיקה במשרדיה את הצעד הבא בעבודה ההיברידית: מודל HOTELLING. השינוי הוטמע בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים וחסך לחברה כ30% מהעלויות השוטפות, ועתיד לחסוך עד 20% נוספים בשנים הקרובות. לדברי צביקי גולדברג, סמנכ"ל אסטרטגיה ותפעול בחברה, את החיסכון משקיעה החברה ברווחת העובדים.

השנתיים האחרונות הביאו חברות רבות לאמץ שיטות שונות לעבודה היברידית. בין השאר פועל בהצלחה מודל "הכיסא החם" המבוסס על עבודה ללא מקומות ישיבה קבועים, בהתאם לצרכי העובדים בכל סביבות ועמדות העבודה שבמשרדים. מודל HOTELLING הוא מהלך הוליסטי הכולל הטמעה של שלוש אפליקציות המקיפות את כל צרכי העובד מיום העבודה במשרד:
עמדה חמה - אפליקציה ייעודית מאפשרת לעובדים לבחור את ימי ההגעה למשרד ולהזמין מקום עבודה מתוך מגוון מקומות הישיבה. כך יכול העובד לבחור האם ישב בעמדה עם מחשב רגיל, האם צריך מסך אחד או שניים והאם באופן ספייס או חדר סגור.
חניה חמה – החברה ביטלה את כל החניות הקבועות והגדילה משמעותית את מספר העובדים שיכולים לחנות בחניון המקורה מתחת למשרד ולהימנע מחניות מרוחקות יותר. האפליקציה גם מנווטת אותם ישירות לחנייה הכי טובה הפנויה.
ארוחה חמה – ניתן לבחור באפליקציה ייעודית שפותחה על ידי עובדי החברה. שבוע מראש מתעדכן התפריט ונפתחת אפשרות להזמין מנה עיקרית מתוך מגוון מנות, כולל התאמה לכשרות, לטבעונים, צמחוניים ואלרגנים.
 
השינוי דרש הערכות לוגיסטית רבה והרצה במקביל של מספר רב של פרויקטים בזמן קצר ציין גולדברג: הפרדות מהמחשבים הנייחים - במסגרת השינוי החברה העבירה את כלל העובדים לעבודה באמצעות מחשבים ניידים. ללא נייר – צמצום/היפטרות מהדפסות הן בתהליכים הפנימיים והן מול גורמים חיצוניים, לרבות פרויקט הדפסה מאובטחת המאפשרת לכל אחד להדפיס מידע רגיש. הרחבת תשתית ה-WIFI בחברה שתאפשר עבודה מכל מקום בחברה כולל בגג. החלפת הטלפוניה המיושנת בטלפוניה עננית המאפשרת ניהול מרכזייה משוכלל למוקדים השונים וקבלת/הוצאת שיחות מכל מקום.
הרחבת תשתית הוידאו בחברה. נרכשו מצלמות ייעודיות משוכללות לכל חדרי הישיבות והחדרי המנהלים. שדרוג חוויית הניקיון – הוגדר תהליך יומי שבו המנקה מסמנת באמצעות קרטון ייעודי, את העמדות שניקתה. הפרויקט בוצע בשלב הראשוני במשרדי הסניף בתל אביב אך מתוכנן להמשיך לשאר הסניפים של החברה ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה