השוק
תקציבים חדשים נותנים רוח גבית למשרד היח"צ הירושלמי
משרד היח"צ "רוח גבית" בבעלותו של איש יחסי הציבור הוותיק ליעד רוח ובניהולו של אושרי דודאי, דובר בית"ר ירושלים לשעבר, החל לייצג כמה לקוחות חדשים ומרכזיים: רשת הרמיטאז' ופסטיבל היין של ירושלים
משרד היח"צ הירושלמי "רוח גבית" בבעלות איש היח"צ ליעד רוח ובניהולו של אושרי דודאי, זוכה שוב באמונם של לקוחות מרכזיים ומקבל תקציבים חדשים לניהול.
אלה התקציבים החדשים שהצטרפו למשרד:
1. רשת הרמיטאז': קבוצת הרמיטאז' נוסדה בשנת 2011 כחנות קטנה לממכר יין ואלכוהול במתחם עין המפרץ. שמה של רשת המשקאות והסיגרים הרמיטאז׳ הולך לפניה בכל רחבי הארץ - כאשר היא מונה כבר 12 סניפים מצליחים, המכילים למעלה מ-1000 סוגי יינות ו-2000 סוגי אלכוהול שונים הכוללים מאות סוגי וויסקי, קוניאק ומשקאות איכות נוספים, מאות סוגי בירות, עשרות טקילות, רום וג'ין, שמפניות, תזקיקים ועוד. בכל קטגוריית משקאות ניתן למצוא שורה ארוכה של מותגים מקומיים ובינלאומיים החל מהפשוטים ועד ליוקרתיים ביותר, וניתן למצוא גם בקבוקי וויסקי העולים מאות אלפי שקלים בחנויות הרשת. כמו כן, חלק ניכר מהבקבוקים הנמכרים ברשת הם ייחודים לה ולא ניתן למצוא אותם בשום מקום אחר בארץ.
2. פסטיבל היין: פסטיבל היין של ירושלים מתקיים במוזיאון ישראל מדי שנה בקיץ, והשנה חוזר עם מבחר יינות רחב ואווירה תוססת והשנה היא שנתו העשרים. אורחי פסטיבל היין 2022 יוכלו ליהנות מהאפשרות לטעום מבחר רחב של יינות ישראליים משובחים ממיטב היקבים המקומיים, מדוכני מזון ומהופעות חיות שיתקיימו בגן המוזיאון.
בכניסה לפסטיבל תקבלו כוס יין אישית, שאותה תוכלו למלא בדוכני היקבים השונים ולטעום ממגוון של יינות לבנים, אדומים, יינות רוזה ועוד. הטעימות הן ללא מגבלה, וכך גם הגישה להופעות החיות. בנוסף, לכבוד הפסטיבל תוצב במתחם חנות מיוחדת שתציע את כל יינות הפסטיבל לרכישה במחירים מיוחדים.
עוד ב-
משרד "רוח גבית" הוקם בשנת 2012 ומאז מלווה חברות גדולות, רשתות ועסקים במשק הישראלי בתחומים רבים ובין היתר קולינריה ומסעדנות, ספורט, תרבות, לייף-סטייל, אדריכלות ועיצוב, מדיה, קמעונאות, תיירות ונופש ועוד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה