השוק

המלחמה על ההייטק: גולדמן זאקס מכפיל את מצבת העובדים בישראל

מבול ההנפקות של חברות הייטק ישראליות בארה"ב, וכמות האקזיטים הבלתי סבירה של ההייטקיסטים הישראלים הביאה את גולדמן זאקס להכפיל את מצב העובדים בישראל ולהתמודד על ניהול הכסף הישראלי
ניצן כהן | 
וול סטריט (צילום pixabay)
בנק ההשקעות האמריקאי, גולדמן זאקס החליט להגדיל את הנוכחות שלו בישראל ולהכפיל את מצבת כוח האדם המקומית. בגודלמן זאקס ראו את מבול ההנפקות של חברות ההייטק הישראליות ושטף הדולרים שזורם לישראל והחליטו להגדיל את נתח השוק שלהם בענף.
נכון להיום, לפחות על פי גולדמן זאקס, 81% מההנפקות של חברות ישראליות בוול סטריט -גולדמן זאקס לקחת בהם חלק מה שמעיד לטענתם על הכרות טובה עם השוק הישראלי שמכאן מביא למסקנה שעם מצבת כוח אדם גדולה יותר, הוא יוכל להגדיל את היצע השירותים שהוא מעניק למתעשרים החדשים ולא רק.
 
בסך הכל מתכוונים בגולדמן זאקס שעיקר הגיוסים יהיו בתחום ניהול העושר, כלומר ניהול שוטף של כסף של אנשים וחלק קטן מהעובדים החדשים שיגוייסו יהיה לתפקיד בנקאי השקעות.
גורמים בתחום הבנקאות אומרים היום שלמרות ההתרחבות של גולדמן זאקס בישראל היא סובלת גם מנטישה של עובדים בכירים שמעדיפים להקים בעצמם קרנות השקעה או סטרטאפים בתחום הפינטק תוך שהם מנצלים את הידע הרב שצברו בתחום ואת הקשרים הענפים שלהם עם ענף ההייטק הישראלי.
גולדמן זאקס לקח בשנה החולפת חלק במספר הנפקות ענק של חברות ישראליות כששתי ההנפקות הגדולות באמת שהוא לקח בהם חלק היו הנפקת פליטיקה והנפקת איירון סורס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה