השוק

WeSure מגיעה לארה"ב, מה התכניות שלה בניו ג'רזי?

אבן דרך לחברת הביטוח להתרחבות המתוכננת לחו"ל: קיבלה רישיון לפעילות במדינה ראשונה בארה"ב. הרישיון מאפשר לחברה לפעול בניו ג'רסי כ-Insurance Producer/MGA – גוף הפצה וחיתום של מוצרי ביטוח, בכוונתה לפעול לקבלת רישיונות גם במדינות נוספות
כפיר אדר | 
אמיל וינשל יור WeSure (צילום ערן ירדני ופריפיק)
קבוצת הטכנולוגיה והביטוח WeSure Global Tech דיווחה היום (שני) על קבלת רישיון MGA / Insurance producer במדינה ראשונה בארצות הברית. הרישיון הראשון הוענק על ידי אגף הבנקאות והביטוח של מדינת ניו ג'רזי לחברה נכדה, WeSure Digital Insurance services, Inc שמוחזקת על ידי חברת הבת ,Holdings Ltd WeSure USA, המרכזת את כלל פעילות הקבוצה בארה"ב ומוחזקת אפקטיבית בשיעור של 100% על ידי החברה.  
Insurance Producer הוא גוף הדומה במהותו לסוכנות חיתום, דהיינו גוף המורשה להפצה וחיתום (בחלק מהמקרים גם לטיפול בתביעות) של מוצרי הביטוח של ומטעם המבטח המקומי (carrier) עמו תתקשר בהסכם. הודעת החברה בדבר קבלת הרישיון במדינת ניו ג'רזי היא בהמשך ליישום האסטרטגיה העסקית של הקבוצה, על פיה היא פועלת כדי להיכנס לפעילות בתחום מוצרי הביטוח והפיננסיים הדיגיטליים גם בשוק האמריקאי. עוד מעדכנת weSure שמדינת New Jersey הינה מדינת התושבות (Resident State) של החברה המוחזקת  WeSure Digital Insurance, לצורך פעילותה הביטוחית והיא צפויה לפעול לבקש ולקבל רישיון דומה במדינות נוספות בהן היא מתכננת לפעול בשנים הקרובות.
עם ההתרחבות המתוכננת של weSure לשוק הביטוח האלמנטרי בארה"ב, עשויה הקבוצה להצטרף לחברות ביטוח דיגיטליות נוספות הפועלות בארה"ב (חלקן הוקמו על ידי יזמים ישראלים), וביניהן: HIPPO, Next Insurance, Lemonade, Metromile,Root  ואחרות. בשונה מאחרים, קבוצת weSure מציגה, כבר לאחר שנתיים ראשונות של פעילות, רווח מתחום פעילות הביטוח בישראל, נתון תקדימי גם ביחס לזירה העולמית.
 
ההודעה מכילה מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968, המבוסס על תכניות והערכות שביצעה החברה נכון למועד זה. מידע זה עשוי שלא להתממש, או להתממש באופן שונה מהותית מהמתואר, מסיבות שאינן תלויות בחברה ואינן בשליטתה, והשפעות גורמים שונים, ובין היתר תלות בגורמים חיצוניים ו/או התממשות גורמי סיכון רלוונטיים, כמתואר בדוחות התקופתיים של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה