השוק

ענף המלונאות ספג מכה אנושה מאז ינואר, רשתות השיווק והמזון במצב טוב הרבה יותר

פדיון ענף התיירות והתעסוקה בבתי המלון בישראל ירד מ-9.5 מיליארד שקל בלבד ל-4 מיליארד שקל בלבד בין ינואר לספטמבר 2020, כאשר בחודשים אפריל-מאי נרשם שפל היסטורי. רשתות המזון עלו ב-11.2% לעומת נובמבר 2019, ענף השיווק ירד ב-4.5%
כפיר אדר | 
נתוני תפוסה במלונות (צילום פלאש 90/משה שי)
דוח של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה חשף היום (שלישי) כי במהלך נובמבר 2020 רשתות השיווק ורשתות המזון נחלשו בפדיון לעומת אוקטובר 2020. נרשמה יציבות בסך כל פדיון רשתות השיווק וירידה של 1.6% בפדיון של רשתות המזון.
בהשוואה בין נובמבר 2020 לעומת התקופה המקבילה אשתקד בנובמבר 2019 מגלים כי יש ירידה של 4.5% בסך כל פדיון של רשתות השיווק, אך לצד זאת עלייה של 11.2% בפדיון של רשתות המזון.
בדוח פדיון ותעסוקה במלונות תיירות, בין ינואר לספטמבר 2020, מגלים כי בתשעת החודשים המדוברים השנה פדיון מלונות התיירות הסתכם ב-4 מיליארד שקל בלבד לעומת 9.5 מיליארד שקל ב-2019. בינואר-פברואר, רגע לפני הקורונה, הפדיון הסתכם ב-1.5 מיליארד שקל, לעומת 1.4 מיליארד שקל ב-2019
במרץ (תחילת משבר הקורונה) נרשם פדיון של 300 מיליון שקל בלבד זאת לעומת מיליארד במרץ 2019. באפריל-מאי הפדיון הגיע לשפל של 80 מיליון שקל בלבד זאת לעומת 2.3 מיליארד  שקל אשתקד. ביוני-ספטמבר נרשם פדיון של 2.1 מיליארד שקל, כאשר 98% התקבל מישראלים. אגב, מספר המשרות הממוצע לחודש (כולל עובדי כוח אדם) בתשעת החודשים הראשונים של 2020 ירד ל-23 אלף משרות ( 42 אלף ב-2019).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה