השוק

פוקס נגד משטרת ישראל: "מתקפת אכיפה, אגרסיבית, בררנית ובלתי חוקית"

הנהלת פוקס תוקפת את התנהלות השוטרים שמאיימים על העובדים לסגור את חנויות פוקס-הום, ללין ושילב, וטוענת לנזקים בשווי מאות אלפי שקלים ביום: "התעקשות המשטרה לאסור את הפעלתן בניגוד לחוק, היא שערורייה"
יהודה לוינגר |  2
פוקס הום (צילום שוקה כהן)
מנכ"לים בקבוצת פוקס שלחו אתמול (מוצ"ש) מכתב חריף לשר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, ובו הם מעלים שורה של טענות נגד משטרת ישראל בנושא אכיפה בררנית ובלתי חוקית נגד חנויות פוקס-הום, ללין ושילב וזאת תוך איומים בקנסות על העובדים אם לא יסגרו את החנות. המכתב נשלח מטליה פורת - מנכ"לית רשת פוקס הום, רוני דוהן - מנכ"ל רשת שילב ורון קונובל - מנכ"ל רשת ללין.
במכתב המנכ"לים, מועלות טענות נגד אכיפה "אגרסיבית" של המשטרה נגד אותן חנויות רחוב שאושרו לפתיחה וזאת מאחר שחנויות פוקס-הום, ללין ושילב מוכרות מוצרי היגיינה ומוצרים חיוניים לתחזוקת בית, וזאת על פי חוות דעת משפטית שקיבלו בקבוצת פוקס. 
משטרת ישראל פעלה נגד החנויות ואכפה את סגירתם, וזאת למרות שמנהלי ועובדי החנות הסבירו לשוטרים שאין עילה להפסקת פעילות החנות: "אולם השוטרים מתעלמים מהחוק, מהעובדות הברורות ומחוות הדעת ואוכפים את סגירת החנויות תוך איום על העובדים בקנסות, בשימועים, ובצווי סגירה", כתבו במכתב.
המנכ"לים גם טוענים כנגד אפליה בררנית וזאת אל מול רשתות אחרות מתחרות שפותחות ללא כל הפרעה מצד השוטרים. לדבריהם, הנזק שנגרם כתוצאה מכך בשווי של מאות אלפי שקלים מדי יום וכי מדובר ברשתות שהיו סגורות במשך שבועות רבים בתקופת הסגר עם נזק של מיליוני שקלים, "התעקשות המשטרה לאסור את הפעלתן בניגוד לחוק, היא שערורייה", כתבו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משטרת ישראל קצינים ושוטרים אנאלפבתים
    דודו 11/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה וחרפה השתן והמדים עלו לכם למח כסילים חלמאים טפשות עברינים בחסות החוק להקיא עליכם
    סגור
  • 1.
    מדינה בהתפוררות
    ייייייישששששש 11/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנוכלים המושחתים מהממשלה יביאו לחורבן בית שלישי
    סגור