השוק

רכבת ישראל ועומר אדם חוגגים: האירוע בעלות מיליוני שקלים נחשף

בזמן המלחמה: רכבת ישראל מארגנת חגיגה ענקית לעובדים, באירוע שמוערך בעלות של בין מיליון ל-2 מיליון שקל, שייצאו מכספי החברה הממשלתית, בו ישתתפו גם הזמרים עומר אדם וחנן בן ארי
מערכת ice | 
עומר אדם בקמפיין לבנק לאומי (צילום אינסטגרם/ omeradam)
בזמן המלחמה: רכבת ישראל מארגנת חגיגה ענקית לעובדים, באירוע שמוערך בעלות של בין מיליון ל-2 מיליון שקל, שייצאו מכספי החברה הממשלתית, בו ישתתפו גם הזמרים עומר אדם וחנן בן ארי, והוא ייערך באקספו בתל אביב.
על פי הפרסום היום (שני) ב"גלובס", אירוע הענק שמארגנת רכבת ישראל לעובדים יתקיים במשך יומיים, ויתחיל במוצאי שבת הקרובה, בביתן 2 במתחם אקספו בתל אביב. מלבד הופעות של עומר אדם וחנן בן ארי, האירוע יכלול גם קבלת פנים עשירה הכוללת אוכל ושתייה, ואירוע הצדעה לעובדים ולעובדות של רכבת ישראל.
למרות שברכבת ישראל ממתגים את האירוע כאירוע הצדעה למען לוחמי המילואים שעובדים בחברה, ב"גלובס" מדווחים כי כל 6,000 עובדי ועובדות רכבת ישראל מוזמנים וייקחו חלק באירוע הענק, כאשר הם מוזמנים יחד עם בני ובנות זוגם. 
מרכבת ישראל נמסר בתגובה לפרסום של "גלובס" כי: "ראשית נדגיש כי מדובר על ערב הוקרה לאנשי המילואים וכוחות הביטחון לעובדי הרכבת ובני ובנות זוגם. בשנה האחרונה מאות מעובדי הרכבת גויסו למילואים, והתנדבו בשלל תפקידי לחימה, לוגיסטיקה ומטה. הם שילמו מכספם על הכרטיס, שעלותו סובסדה בחלקה על ידי הארגון".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה