השוק

היסטוריה בשוק החיתום: בנק הפועלים השלים רכישת נתח מלידר שוקי הון

ידין ענתבי שהוביל את המגעים לפני כניסתו לתפקיד מנכ"ל בנק הפועלים, אישר את השלמת הרכישה והבנק יחזיק באמצעות חברת ההשקעות שלו - פועלים אקוויטי 20% מלידר שוקי הון
ניצן כהן | 
ידין ענתבי (צילום ויקיפדיה/ ענבל מרמרי, shutterstock)
פועלים אקוויטי, זרוע ההשקעות הריאליות של בנק הפועלים, השלימה את העסקה לרכישת כ-20% מחברות בקבוצת לידר שוקי הון (העוסקות בין היתר, בהפצה וחיתום, הנפקות פרטיות, מיזוגים ורכישות, מחקר וברוקראז').  
העסקה, הנעשית בין שני גופים מובילים בשוק ההון הישראלי, מיועדת להרחיב את מגוון השירותים שפועלים אקוויטי מציעה ללקוחותיה ולבסס את המובילות של קבוצת לידר שוקי הון בעסקי החיתום. העסקה מכוונת למימוש הסינרגיה הגלומה בשילוב תחומי העיסוק של פועלים אקוויטי וקבוצת לידר שוקי הון - כך ששני הגופים צפויים לייצר ערך רב מהשותפות החדשה.
מנהלי קבוצת לידר שוקי הון ימשיכו להוביל את פעילות הקבוצה כפי שעשו בהצלחה רבה מאז שרכשו את השליטה.
ליאת חזות, מנכ"לית פועלים אקוויטי: "העסקה עם קבוצת לידר שוקי הון תתרום לפעילות הקיימת של פועלים אקוויטי ותייצר ערך מוסף והזדמנויות מעניינות להשקעה ולהרחבת הפעילות של שני הגופים. אני מברכת על השותפות עם גוף מקצועי ובעל מוניטין יוצא דופן, עם שדרה ניהולית חזקה ומחויבת להצלחה התואמת את ערכי היסוד והסטנדרטים שלנו".
 עמית ורדי, יו"ר לידר שוקי הון: "אני רואה בשותפות עם פועלים אקוויטי כזרז להמשך הצמיחה של לידר שוקי הון. אנחנו מודים לבנק הפועלים על הבעת האמון ומאמינים כי ביחד עם הבנק נמשיך להגדיל את פעילותנו בשוק ההון. השותפות של לידר שוקי הון עם פועלים אקוויטי מהווה מכפיל כוח ותסייע להמשך צמיחה מואצת בתחומים בהם אנו פועלים לאורך השנים בהצלחה רבה".
נזכיר כי את רכישת ה-20% מלידר שוקי הון הוביל ידין ענתבי לפני כניסתו לתפקיד מנכ"ל בנק הפועלים וכעת כשהוא נכנס ללשכת המנכ"ל הוא משלים את העסקה. כאן המקום לציין כי רכישת הנתח מלידר שוקי הון באה להחליף את ההחזקה המסורתית של בנק הפועלים בחברת החיתום IBI לאחר שהבנק סירב לאשר תנאי שכר מפליגי לבכירי חברת החיתום של IBI.
הסכסוך בין הבנק לחברת החיתום IBI הוביל את הבנק לנתק קשר עם החברה תוך דרישה להסיר את שם הבנק משמה של החברה. במקביל וככל הידוע הבנק הפסיק להעביר עבודות לחברת החיתום IBI וניתן להניח שהעבודות האלה ימצאו את דרכן ללידר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה