השוק

עזיבה בבנק דיסקונט: זה המנהל שפורש אחרי 18 שנה

לאחר 18 שנה בבנק דיסקונט , מתוכן 4 שנים כמנהל אגף ומנכ"ל דיסקונט ליסינג, הודיע עדי ציבר על עזיבתו את הבנק ויציאה לאתגרים חדשים. כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר |  1
בנק דיסקונט (צילום Magma Images)
תקופה קצרה לאחר כניסתו לתפקיד מנכ"ל בנק דיסקונט, ביצע אבי לוי במאי שנה שעברה, שלושה מינויי בכירים בהנהלת הבנק: אסף פסטרנק מונה לראש חטיבת אסטרטגיה וכספים, אלעד פישר מונה לראש חטיבת שווקים פיננסים ואפרת קינן מונתה לראשת חטיבת תפעול ונכסים.
כניסתה של אפרת קינן לתפקיד הנחשק של מנהלת חטיבת התפעול, מנע למעשה קידום עבור מועמדים אחרים, כפי "צוואר הבקבוק" הידוע בבנקים במשרות בכירים. אחד מהם, מנהל אגף התפעול המוערך, עדי ציבר, שהודיע על פרישתו לאחר 18 שנים בחברה. אגף התפעול בבנק דיסקונט הינו משמעותי ואחראי על 3 תחומים: תחום הנדל"ן של הבנק כולל ניהול כלל נכסיו, בינוי ואחזקה, תחום הלוגיסטיקה של הבנק, הכולל, בין היתר, את צי הרכב, הסעדה, סלולאר, ציוד משרדי, ניקיון ועוד. ותחום הביטחון - הכולל את מערך הביטחון הפיזי, סינון עובדים ומניעת מרמה ופלילים של לקוחות הבנק.
ציבר, מנהל אגף נכסים ובינוי ומנכ"ל דיסקונט ליסינג, כיהן בתפקידו ב-4 השנים האחרונות. אל הבנק הצטרף כמנהל פרוייקטים בספטמבר 2006.  בעל תואר מהנדס מערכות מידע מהטכניון, ותואר באסטרטגיה ויזמות מאוניברסיטת תל אביב.

כזכור, חשפנו ב-ice כי מנכ"ל בנק דיסקונט לשעבר, אורי לוין, ראיין למשרה נחשקת, דמות בכירה מהבנק שהחלה במגעים ראשונים על האפשרות לעבור למנכ"ל לשעבר. אותה דמות בכירה הינה אחת מכמה מועמדים למשרה, והג'וב עוד לא נחתם סופית. בכך, תהיה אותה דמות בכירה, הטאלנט הראשון ש-"יגנוב" אורי לוין למנכ"ל החדש של דיסקונט אבי לוי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אף אחד לא יגנוב לי טאלנט
    אבי לוי 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בתור המנכל העיראקי הראשון של דיסקונט אף אחד לא יקח לי טאלנט מתחת לאף
    סגור