השוק

הראל ויזל יודע? ברשת ההמבורגים שרכש עושים מהפכה אדירה

רשת המזון המהיר האמריקאית הכריזה על שיתוף פעולה עם חברה שתספק להם רובוטים למשלוחי מזון. האם נראה את השירות החדשני בקרוב גם בישראל?
מערכת ice | 
הראל ויזל במהלך ענק (צילום דימה טליאנסקי, אינסטגרם/ שייק שאק)
רשת המזון המהיר שיק שאק ("Shake Shack") האמריקאית יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת סרב רובוטיקס (Serve Robotics) אשר תספק להם רובוטים שיהיו אחראים על משלוחי האוכל ללקוחות במרחב לוס אנג'לס.
רובוטים שעושים משלוחים של אוכל, כבר עובדים תקופה עם מסעדות באזור לוס אנג'לס. המשלוחים עוברים דרך Uber Eats ופעילים מאז 2022.  עלי קשאני, המנכ"ל והמייסד של חברת סרב רובוטיקס (Serve Robotics) אמר בראיון ל-CNN Business: "רובוטים עובדים הכי טוב למשלוחים למרחקים קצרים יותר, בנוסף הרובוטים מתאימים יותר לערים מאשר מכוניות, זה מפחית עומס, זה מפחית פליטות, זה מפחית תאונות והרוגים, וזה מוריד את העלות לסוחרים"
כזכור, איש העסקים הראל ויזל וקבוצת ירזין-סלע מסעדות, חתמו עם רשת ההמבורגרים האמריקנית שייק שאק ("Shake Shack") הסכם להקמתה והפעלתה של רשת שייק שאק בישראל.
הראל ויזל מסר: "אני שמח ונרגש על הגעת שייק שאק (Shake Shack) לישראל. שייק שאק היא בשורה גדולה לצרכנים בארץ אשר יוכלו ליהנות מאחת מרשתות המזון האהובות בעולם. שיתוף הפעולה עם קבוצת ירזין סלע, המתמקצעת במסעדות ושירותי הסעדה, יאפשר לנו ליצור חווית שייק שאק מקומית בלתי נשכחת ואין לי ספק כי הישראלים יתאהבו במהרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה