כסף וצרכנות

אתר הקניות TERMINAL X במהלך מטורף: ישבור את השוק בישראל?

אתר TERMINAL X מבצע מהלך עסקי נועז ונכנס לראשונה לקטגוריית הספורט המקצועי. האתר יחל להציע מעל ל-3,000 פריטי ספורט מ-24 מותגי ספורט שונים
מערכת ice |  1
הראל ויזל (צילום פוקס עריכה אייס)
אתר האופנה  TERMINAL X, אשר נמצא בבעלות של 51% בקבוצת פוקס-ויזל, פרסם היום (חמישי) הודעה בדבר המשך ההתרחבות שלו, כאשר באתר משיקים לראשונה את קטגוריית הספורט המקצועי.
עד היום היה ניתן למצוא ב-TERMINAL X מגוון מוצרי ספורט ולייף סטייל של מבחר מותגים, וכעת נכנס בפעם הראשונה לתחום הספורט המקצועי. בין המותגים והפריטים החדשניים שיהיה ניתן למצוא באתר: ASICS- Gel Kayano 31; HOKA - MACH 6 ;ALTRA  - FWD EXPRIENCE , LONE PEAK 8 ; ADIDAS – ULTRABOOST 5; PUMA - FUTURE ,ULTRA ZoomX Invincible Run FK 3- NIKE.
לדברי החברה, כחלק מהכניסה של אתר האופנה TERMINAL X לתחום הספורט המקצועי, בשלב הראשון האתר יתמקד בשלוש קטגוריות מרכזיות: ריצה, אימון/אקטיב וכדורגל, ובנוסף יהיו קטגוריות נוספות כמו – טניס, שטח וכדורסל, בהן ניתן למצוא פרטי ספורט יעודים ובהמשך ייכנסו מותגים נוספים תחת הקטגוריות האלו.
עוד מסרו בחברה כי כל אחת מהקטגוריות מציעה מבחר רחב ומגוון של מוצרים המותאמים לצרכים של הספורטאיות והספורטאים בכל הרמות. מותגי הספורט המקצועי שבאתר נבחרו בקפידה, וזאת כדי להבטיח שהצרכנים הישראליים יתאמנו עם המוצרים האיכותיים והטכנולוגיים ביותר בשוק. 
TERMINAL X השיקו במשרדי החברה את הקטגוריה החדשה, שם לקחו חלק מבחר מותגים בינלאומיים שהציגו את הפריטים החדשניים והמקצועיים שלהם, הסבירו על ייחודיות המוצרים והטכנולוגיות המתקדמות. המשלוח המהיר של אתר TERMINAL X המציע החלפות והחזרות עם שליח עד הבית, מציע שירות נוח גם ברכישות של מוצרי ספורט, לדוגמא: התנסות של מותגים חדשים או נעל שנרכשה במידה לא נכונה, ניתן לבצע החלפה והחזרה מידית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יקרנים בצורה מחרידה (ל"ת)
    עידן 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור