השוק

נועה קירל סגרה עסקת ענק: תגרוף מאות אלפי שקלים

נועה קירל חוגגת עסקת ענק אחרי שמכרה את זכויות השיר "מיליון דולר" תמורת כ-300 אלף שקל למשרד הפרסום "אברהם", שהשתמש בשיר עבור פרסומת ל"הולנדיה". הכוכבת תתחלק בהכנסות עם שאר כותבי השיר המצליח שיצא לפני 4 שנים
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום יוטיוב/ Noa Kirel)
נועה קירל, כוכבת הפופ הצעירה, חוגגת עסקת ענק אחרי שמכרה את הזכויות לשיר שלה "מיליון דולר", 4 שנים אחרי שיצא, תמורת סכום שמוערך במאות אלפי שקלים שייכנס ישירות לכיסה של הזמרת.
על פי הדיווח היום (חמישי)של גיל משעלי ב"מאקו", גורמים בתעשייה חשפו כי זכויות השיר "מיליון דולר" של נועה קירל נמכרו למשרד הפרסום הישראלי "אברהם", תמורת סכום גדול מאוד של כ-300 אלף שקל, שצפוי להתחלק בין כותבי השיר - קירל בעצמה, ג'ורדי, איתי שמעוני ורון ביטון. השיר מתנגן בימים האחרונים בפרסומת של רשת "הולנדיה". 
כזכור, רק אתמול המעריצים של נועה קירל קיבלו בשורה משמחת במיוחד, אחרי שנודע כי הזמרת תופיע בפארק הירקון בפעם הרביעית במספר, דבר שאף זמרת ישראלית לא עשתה לפני כן. כך על פי "מאקו". 
גורמים המעורים בפרטים אמרו כי התאריך הצפוי למופע הוא ה-26 בספטמבר, יום חמישי בערב. לפיהם חברת "בלוסטון" תפיק את המופע, שאחראית להפקת מופעים רבים של אומנים מחו"ל. המופע המדובר צפוי להיות בהפקה של רמה בינלאומית ויעלה מיליונים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נועה קירל
    רות יהל 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נועה מדהימה. בהחלט מהווה השראה לדור הצעיר.
    סגור