השוק

אייל וולדמן בעסקת ענק: רכש נכסים חדשים ב-50 מיליון שקל

איש העסקים אייל וולדמן, סגר עסקת ענק בפרויקט ריינבו של ישראל קנדה בשדה דב שבתל אביב, אחרי שרכש שם מספר דירות, תמורת סכום אסטרונומי של 50 מיליון שקל
מערכת ice |  6
אייל וולדמן, מלאנוקס (צילום ויקיפדיה/עומר טל)
איש העסקים אייל וולדמן, סגר עסקת ענק בפרויקט ריינבו של ישראל קנדה בשדה דב שבתל אביב, אחרי שרכש שם מספר דירות, ככל הנראה כולן באותה קומה, תמורת סכום אסטרונומי של 50 מיליון שקל.
על פי הדיווח הבוקר (רביעי) ב"גלובס", וולדמן כאמור רכש מספר דירות באותה קומה, מהגבוהות ביותר במגדל שנבנה כחלק מהפרויקט, כאשר הוא מתכנן לאחד את כולן לדירה אחת שתהיה בגודל שמוערך בכ-550 מ"ר.
כזכור, איש העסקים שבתו דניאל וולדמן ז"ל נרצחה במסיבת הנובה ברעים ב-7.10, תקף בחריפות את ממשלת ישראל במסגרת כנס אסטרטגיית מיזוגים ורכישות בהובלת משרד עו״ד שיבולת, איגוד ההייטק הישראלי וקבוצת SRI, שנערך בשבוע שעבר.
במהלך הכנס אמר וולדמן: "זה הכל מתחיל ונגמר במה שקורה בתחום הפוליטי. הממשלה הנוכחית היא אסון לכלכה. יש לנו שר אוצר שלא מבין שום דבר ממה שהוא עושה חוץ מלעזור לסקטור שלו. הורדת דירוג האשראי גורמת לזה שנשלם, פרט לריבית, מאות מיליארדים של דולרים. המשקיעים רואים את ישראל כאזור מסוכן בגלל הממשלה - הם מסתכלים על מה שקורה בעזה בצפון ובעוד גזרות".
וולדמן המשיך וטען: "כל עוד הממשלה קיימת המשקיעים יבקשו שהחברות יוקמו בחו״ל. ההייטק הישראלי הופך להיות הייטק אמריקאי וקשה לבנות פה תעשייה טכנולוגית, אני אשמח לשלוח במקום החברות את הממשלה הנוכחית לארצות הברית - גם חסר להם מועמד למפלגה הדמוקרטית".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    סתום את הפה כבר . אידיוט .
    סמי שמעון 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדוני אתה מוזמן ללכת . אידיוט . אתה לא מעניין אף אחד . אל תשכח שאת הכסף שלך עשיתה בזכות מדינת ישראל . ולא דרך אחרת . אז על מי אתה מאיים יישר מטונף
    סגור
  • 5.
    ביבי נתניהו
    הילה 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הוא האסון הגדול ביותר לעם ישראל
    סגור
  • 4.
    והמצבה תהיה בטח מזהב ועליה תמונה. (ל"ת)
    פולי 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    ובאותה הנשימה קנה 10 דירות
    סמוטריץ 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    די לצביעות די.
    סגור
  • 2.
    ובאותה הנשימה קנה 10 דירות
    סמוטריץ 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די לצביעות די.
    סגור
  • 1.
    וולדמן
    לפיד 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לך תאכל חמוצים. מי אתה בכלל מכרת חברה כמו אדיוט ואפילו לא השארת 10 אחוז ממנה. לך תבדוק כמה הפסדת. אז קנית וואאו איזה עסקה. לא תגיע בחיים לשפיץ של הנעל של טדי שגיא. ואן כל כך רע לך תארוז ותעוף מפה אתה איש קטן עם דעות של הממורמרים וככה תשאלו לעד. רק עזיבה תחשב ניצחון מבחינתך אז תתחיל לארוז.
    סגור