השוק

רני צים וקרדן-גבע במהלך ענק: ישתפו פעולה עם הענקית הבינלאומית

חברת הדאטה סנטרס של קרדן ישראל-גבע ורני צים חתמה על מזכר הבנות עם HPE, במסגרתו היא תשתף פעולה עם השלוחה של הענקית הבינלאומית בישראל/ "מגמות השוק הישראלי מציגות צורך מובהק במערכות בעלות עוצמות גבוהות, זמינות מערכות עליונה והתאמה לתקני קיימות מחמירים במיוחד", אמרה המנכ"לית על ההסכם
מערכת ice | 
חוות שרתים (צילום pexels)
סרברז כפר סבא שותפות מוגבלת (סרברז) מבית קרדן ישראל-גבע ורני צים, הכריזה היום (ראשון) כי היא חתמה על מזכר הבנות עם השלוחה הישראלית של הענקית הבינלאומית HPE. במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי החברות, הן יעבדו יחד לקידום והצעת פתרונות Co-location ללקוחות HPE ישראל הפועלים על גבי HPE GreenLake Cloud
באמצעות הצעת שירותי Co-Location בחוות השרתים המוקמת על ידי סרברז, סרברז כפר סבא מקימה חוות שרתים בקיבולת של 10 MW ובהשקעה של כ-350 מיליון שקל, שתספק שירותי Co-Location שיוצעו ללקוחות HPE ישראל, במסגרת פלטפורמת HPE GreenLake.
ללקוחות HPE הנהנים מפלטפורמת הענן ההיברידי המתקדמת של HPE, פתרונות Co-location אלו מהווים אלטרנטיבה לאחסון תשתית ה- IT של הלקוח בחוות השרתים של סרברז, במקום באתר הלקוח.
לדברי החברה: "הפלטפורמה נבנתה באופן מיוחד ל- Workloads התובעניים ביותר בארגון, והיא מפשטת את חווית הענן ההיברידי, תוך שהוא מנוהל באמצעות ממשק אחד, מבוסס על פלטפורמה המאפשרת לארגונים לבצע אוטומציה, לתזמר ולנהל את תהליכי העבודה שלהם בסביבות היברידיות. 
פלטפורמתHPE GreenLake מספקת אבטחה חזקה, יכולת גידול והתרחבות גמישה, ניהול מבוסס API ותומכת באקוסיסטם רחב של שותפים טכנולוגיים ובמגוון של פתרונות ארוזים מראש, כגון Private Cloud, HPC, AI LLM ועוד. ל-HPE GreenLake יותר מ-34,000 לקוחות ברחבי העולם ולמעלה מ- 3.8 מיליון מכשירי קצה מחוברים".
ענת וינטר-קליין, מנכ"לית HPE ישראל אמרה: "מגמות השוק הישראלי מציגות צורך מובהק במערכות בעלות עוצמות גבוהות, זמינות מערכות עליונה והתאמה לתקני קיימות מחמירים במיוחד (sustainability), בין אם לאתרי DC ראשי ובין אם לאתרי DR ממוגנים. הפעלתHPE GreenLake Cloud  גם במרכזי הנתונים של סרברז מספקת אופציה נוספת לקרב את חווית הענן למרכזי הנתונים של הלקוחות שלנו, כמו גם מסייעת ללקוחות להעצים ולהאיץ את הטרנספורמציה והגישה לענן ההיברידי, לצד אופטימיזציה של עלויות ומשאבים".

ערן לב, שותף בקרדן-גבע אמר: "מזכר ההבנות לשיתוף הפעולה האסטרטגי עם HPE ישראל מעמיד את חוות השרתים שלנו בכפר סבא בקדמה הטכנולוגית של מחשוב ה-AI. השילוב של האיכות ההנדסית של המתקן יחד עם המתודולוגיה ויכולת ההפעלה של HPE, מאפשר פתרון ייחודי ומתקדם לחברות ההייטק המובילות והעדכניות ביותר, לגופי מחקר ואקדמיה ולגופים ביטחוניים. במצב הנוכחי בישראל קיים היצע נמוך מאוד של מגה וואט להשכרה או לשיווק ואנו צופים שהביקוש יתגבר בשנים הקרובות וערוכים לתת מענה לכך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה