כסף וצרכנות

רני צים על השקעת המיליונים: "פרוייקט ברמה גבוהה ביותר"

רני צים, יו"ר רני צים מרכזי קניות, מתייחס לראשונה באופן מלא ב-ice להשקת מתחם הקניות SEVEN רהט וזאת לאחר השקעה של 80 מיליון שקל: "כבוד גדול להיות מותג מוביל בחברה הערבית", וחושף גם מתי ייפתחו סניפים נוספים במגזר. שעלאן אלעטאונה, בעל הקרקע ושותף בפרויקט: "חזון של שיתוף פעולה ושאיפה משותפת" | פרסום ראשון
מערכת ice |  2
רני צים (צילום pixabay, מאיר אדרי, פלאש 90)
קבוצת רני צים מרכזי קניות חשפו השבוע את "SEVEN רהט", מתחם הקניות החמישי של הקבוצה בחברה הערבית. המתחם, הממוקם בכניסה הדרומית לעיר רהט מול עידן הנגב, יכלול 11 אלף מ"ר של תמהיל מגוון ועשיר של חנויות ביניהן סופר פארם, מקדונלד'ס, קבוצת פוקס, מחסני חשמל, ללין, דלתא, עידן 2000, קינג סטור, B פרש, שילב ואחרים. המתחם צפוי להיפתח בחודשים הקרובים.
הקבוצה השקיעה סך של כ-80 מיליון שקל במתחם, הסכם החכירה נחתם בשנת 2019 עם בעל הקרקע שעלאן מוסא אלעטאונה מחורה, בן למשפחה מכובדת ומוכרת מאד בדרום, שהאמין תמיד בדו קיום ובחשיבות הכנסת משקיעים לחברה הערבית.
בין המשתתפים באירוע החשיפה: רני צים יו"ר רני צים מרכזי קניות, טלאל אלקרינאוי ראש עיריית רהט, שעלאן מוסא אלעטאונה בעל הקרקע, יובל תורג׳מן מנכ״ל הרשות להסדרת התיישבות הבדואים, אבישי אברהם מנכ"ל רני צים מרכזי קניות, בני חליף סמנכ"ל נכסים רני צים מרכזי קניות, חברי מועצת העיר והצוות המקצועי, חברי הנהלת החברה, נציגים ממשפחת אלעטאונה ומכובדים מהאזור.

השקת הסניף ברהט. באדיבות seven רהט
להערכת החברה, המרכז יניב בהפעלתו באופן מלא, NOI שנתי של 11.5 מיליון שקל. רהט היא העיר הערבית הגדולה בישראל והעיר הבדואית היחידה בעולם, המונה מעל ל-80 אלף תושבים ומתפתחת בקצב מהיר. החברה צופה שהמתחם ישמש את תושבי רהט והסביבה ביניהם תושבי להבים ויישובי המועצה והאזור.

לראשונה אנו מביאים ב-ice את דבריו המלאים של רני צים וחושפים את עמדתו לגבי המשך השותפות והבנייה במגזר הערבי, כמו גם את שעלאן אלעטאונה, בעל הקרקע ושותף בפרויקט.
רני צים, יו"ר רני צים מרכזי קניות: "המותג SEVEN הוא תוצר חזון של מייסדי החברה, והיום כמעט בכל הערים הגדולות  בחברה הערבית יש מתחם שלנו, ונגיע לכל עיר. עבורנו זהו כבוד גדול להיות מותג מוביל בחברה הערבית ואנו מודים לכל מי שעסק במלאכת הקמת המתחם, השותפים שלנו בפרויקט הם הנכסים האסטרטגיים שלנו. אנשים מהאזור חיכו יחד איתנו לרגע השקת המתחם ואנו נרגשים מאוד. זהו פרויקט ברמה גבוהה ביותר, וייכללו בו מיטב הרשתות הארציות והמקומיות, שאנו דוגלים בקידומן ליצירת תמהיל נכון לבאי המתחם. למתחמים שלנו בחברה הערבית אין אח ורע, והשאיפה שלנו מעבר לכלכלה, הוא גם לחבר בין ערבים ליהודים. SEVEN מונה כיום חמישה מרכזים פעילים ובקרוב נפתח נוספים".
שעלאן אלעטאונה, בעל הקרקע ושותף בפרויקט: "זהו רגע מיוחד ומרגש עבור כולנו לאחר שנים של עבודה מאומצת, תכנון והשקעה רבה. הקמת המרכז מבוססת על חזון של שיתוף פעולה, הבנה הדדית ושאיפה משותפת לחיים טובים יותר. אני מאמין כי באמצעות יצירת מרחב זה נוכל לתרום לחיזוק היחסים והעצמת הקשר בין שני המגזים. אני מודה לשותפי היקרים מעריית רהט ומרני צים, שבונה בחברה הערבית מעל ל-7 מרכזים מסחריים והיד עוד נטויה בזכות האמון שלהם בשיתוף פעולה עם המגזר הערבי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רהט
    דוד 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רני צין עוד "מומחה" בהשקעות, כולם ראו מה קרה לו לאחרונה. מה זה הטימטום להשקיע בחברנ הערבית? יצטרך לשלם מלא פרוטקשן לכנופיות שם.
    סגור
  • 1.
    בהצלחה
    עדי 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מקווה שתצליחו
    סגור