השוק

המניה הזו עלתה בכמעט 130% מתחילת השנה - זו הסיבה

לא הרבה מניות יצאו לראלי של 130 מתחילת השנה ובטח אם הן לא קשורות באופן ישיר למלחמה; החברה הזו התחילה עם מוצר מעניין והיא נכנסת עכשיו לאחד התחומים הכי חמים בכלכלה ועם טכנולוגיה מעניינת
ניצן כהן |  1
מניות-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
לא הרבה מניות יצאו לראלי של 130% מתחילת השנה בטח אם הן לא קשורות באופן ישיר למלחמה ובכל זאת יש מניות כאלה ואקוואריוס היא אחת מהן. אז מה קרה לחברה שהמניה שלה טסה בצורה כזו? פשוט, החברה, עם טכנולוגיה מעניינת, נכנסת לתחומי הטענת כלי הרכב החשמליים והיא מתחילה עוד מעט פיילוט בארה"ב שעשוי להיות עבורה משנה מציאות.
אם כן, אקוואריוס פיתחה מנוע ליניארי שניתן להניע אותו באמצעים פחות מזהמים ואלה מיועדים לייצר חשמל עבור אנטנות סלולרית כשהחברה אומרת שהטכנולוגיה שלה מפחיתה את פליטת המזהמים וזה אומר שחברות הסלולר יוכלו לעמוד בדרישות  השוק להפחתת פליטות גזי החממה.
 
הגנרטורים של אקוואריוס נחשבים ליעילים יותר ואמינים יותר מהגנרטורים הקיימים בשוק כך שהנתון הזה מהווה תמריץ נוסף לחברות הסלולר לשלב את הגנרטורים של החברה בתהליך אספקת החשמל לעמודים. רק מה שקרה היה שסביבת הריבית השתנתה ואיתה גם הרצון של חברות הסלולר לצמצם עלויות על חשבון פליטת גזי החממה וכן הלאה וככה המניה שלה דידשה.
אקוואריוס אגב, לפחות נכון לסוף 2023 השלימה מספר ניסויים שדה על עמודים קיימים והיא החלה בהיערכות לבצע מספר התאמות שעלו מהניסויים האלה והתחלה של ייצור מסחרי.
באמצע שנת 2023 החלה החברה לבצע בדיקות היתכנות לכניסה לעולמות הטענת הרכב החשמלי כשבחברה אומרים שהגנרטורים שלהם יכולים לייצר יותר חשמל ולבצע הטענה מהירה של מכוניות חשמליות בשטחים ציבוריים תוך שהמתקן של אקוואריוס (לטענתה) תופס פחות מקום ופולט פחות גזי חממה מה שאמור להיות תמריץ לארגונים גדולים לשלב את המערכות האלה במערכות הרגילות.
היום (שני) הודיעה החברה שחתמה על מזכר הבנות לביצוע פיילוט עם גוף הקשור לאגף התחבורה של מדינת קליפורניה כשהפיילוט הזה יהיה בתשלום. כלומר, מדינת קליפורניה תשלם לחברה 150 אלף דולר תמורת הפיילוט וזה מעורר סוג של אופטימיות שמדינת קליפורניה מרגישה בנוח עם המוצר של החברה ומוכנה לשלם בעבור פיילוט שלו.
כך או אחרת אחרי פרסום ההודעה של החברה על הפיילוט עם מדינת קליפורניה החלה אקוואריוס לעלות בשיעורים חדים תוך שהיא משלימה ראלי של 130% מתחילת השנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הראלי רק התחיל
    שלמה איבגי 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניה שעד סוף השנה תנשק את הגבוהים של תקופת הקורונה. כמה חודשים וחוזרים ל1,000.
    סגור