השוק

קוקה קולה מנפצת את התחזיות: הכניסה 11.3 מיליארד דולר ברבעון

קוקה קולה העולמית פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2024, מהם עולה כי החברה ניפצה את תחזיות האנליסטים גם ברווחים וגם בהכנסות. בעקבות כך, מניית החברה עלתה ב-1% במסחר המאוחר
מערכת ice | 
דוחות קוקה קולה (צילום vecteezy)
קוקה קולה העולמית פרסמה אתמול (שלישי) את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2024, מהם עולה כי החברה ניפצה את תחזיות האנליסטים גם ברווחים וגם בהכנסות, כאשר החברה דיווחה על זינוק אדיר במכירות של פנטה ופיירלייף.
בעקבות הדוחות החזקים, מניית קוקה קולה עלתה ב-1% במסחר המאוחר בוול סטריט, והעלתה את תחזית הרווח שלה לשנה כולה. ענקית המשקאות העולמית דיווחה על הכנסות של 11.30 מיליארד דולר, לעומת  11.01 מיליארד דולר שצפו האנליסטים.
 
מדובר ברווח למניה של 72 סנט מתואם, לעומת 70 סנט שצפו האנליסטים. הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-3.18 מיליארד דולר, זאת לעומת רווח נקי של 3.11 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד. 
כזכור, קוקה קולה ישראל, שכוללת בתוכה את המותגים קוקה קולה, פריגת, קרלסברג, טובורג, נביעות, טרה, משק צוריאל ועוד, חוזרת לתוכנית העלאת המחירים שלה והודיעה לרשתות השיווק על עדכון מחירי מוצריה.
המוצרים שתייקרו בשיעור של כ-4% הם מוצרי המשקאות הקלים של קוקה קולה ובהם גם ספרייט, פיוז טי ופאנטה. בנוסף גם מוצרי פריגת ונביעות ומותגי הבירות גינסף קרלסברג, ויינשטפאן ועוד.
גם מוצרי טרה יתייקרו, לצד התייקרות מוצרי החלב המפוקחים שיעודכן על ידי משרד החקלאות בחצות. מוצרי החלב הלא מפוקחים של חברת טרה יתייקרו גם הם בשיעור דומה להתייקרות בקטגורייה המפוקחת ובהם מעדני מולר, קוטג' טרה וגבינות נועם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה