השוק

חברת PowerGen נערכת לעסקה עם בזק - זה ההסכם שנחתם

כחלק מההיערכות לפרויקט הענק של בזק ו-PowerGen, חברת סולגרין הודיעה כי חתמה עם פאוורג'ן פאוור פלנטס על הסכמים למכירת חשמל
מערכת ice | 
ניר דוד מנכ"ל בזק (צילום רמי זרנגר)
במסגרת היערכות PowerGen, חברת החשמל הפרטית האינטגרטיבית שבבעלות קרן ג׳נריישן, לכניסתה לשוק החשמל ולקראת מימוש ההסכם עם בזק, הודיעה היום חברת סולגרין כי חתמה עם פאוורג'ן פאוור פלנטס, הנמצאת בבעלותה של PowerGen, על הסכמים למכירת חשמל.
במסגרת ההסכם יימכר מלוא  החשמל המיוצר בשלושת הפרויקטים הפוטו-וולטאיים הקרקעיים משולבי האגירה של סולגרין. מדובר בצעד נוסף בהיערכות למימוש עסקת בזק – PowerGen, אשר יאפשר לסולגרין לשייך את הפרויקטים למספק חשמל וירטואלי ולמכור באמצעותו חשמל בשוק החופשי, חלף מכירתו לחברת החשמל לישראל.
כזכור, PowerGen חתמה על מזכר הבנות עם חברת בזק להקמת מיזם לשיווק, מכירה ואספקת חשמל לצרכנים ביתיים ועסקיים, כאשר בזק תוביל את תחום השיווק, המכירות והשירות.
על פי ההסכם PowerGen תספק את החשמל ממגוון מתקני ייצור שבבעלותה וכאלה שיוקמו בעתיד, בהם תחנות כוח בגז טבעי, מנועי גז, מתקנים סולאריים ומתקני אגירה, אשר יבטיחו מיקסום של התנאים שיוצעו למיזם וללקוחותיו על פני מתחרים אחרים בשוק אספקת החשמל. המיזם המשותף צפוי להיות שחקן משמעותי ומוביל בשוק החשמל בישראל.
יואב הר אבן, מנכ״ל PowerGen: ״הסכם זה הוא צעד נוסף בדרך להפיכתה של PowerGen לחברת חשמל פרטית, אינטגרטיבית וייחודית הפועלת בכלל המקטעים במשק החשמל, באמצעות מגוון אמצעי ייצור החשמל והאגירה האיכותיים שבבעלותה, ומייצרת ערך לשוק וללקוחות הקצה. הסכם זה, הינו ביטוי להיערכותנו למימוש החזון למכירת חשמל לכלל הציבור בישראל, מה שיאפשר תחרות אמיתית בשוק החשמל בישראל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה