השוק

ענקית הגיימינג הישראלית מסכמת שנה: ההכנסות ירדו במיליון דולר

חברת באפ טכנולוגיות פרסמה את הדוחות הכספיים שלה לשנת 2023, מהן עולה כי החברה החלה בתהליך צמיחה בחצי השני של השנה לעומת זה הראשון, כאשר היא בדרך לעבור לראשונה לרווח תפעולי. למרות זאת, ההכנסות ירדו בעיקר בשל ההאטה שנרשמה בהכנסות מפרסום
מערכת ice |  1
חברות גיימינג (צילום shutterstock, pixabay)
חברת באפ טכנולוגיות (Buff.game) שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות לגיימרים ברחבי העולם, מפרסמת היום (ראשון) דוחות כספיים למחצית השנייה ולשנת 2023 כולה.
סך הכנסות החברה במחצית השנייה של 2023 צמחו בכ-11.5% לכ-3.9 מיליון דולר, לעומת כ-3.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2022 וגידול לעומת הכנסות של כ-2.4 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2023. השינוי בחציון הנוכחי ביחס לחציון הראשון של השנה נבע בעיקר מגידול בהכנסות מקמפיינים וכן מגידול בהכנסות מפרסום.
החברה סיימה את המחצית השנייה של שנת 2023 עם צמצום משמעותי של ההפסד התפעולי לכ-385 אלף דולר בלבד, לעומת הפסד תפעולי בסך כ-3.8 מיליון דולר במחצית השנייה של 2022. יצוין, כי במהלך המחצית השנייה של שנת 2023 התקשרה החברה בהסכמים בתחום הקמפיינים הישירים בהיקף כולל של כ-1.3 מיליון דולר, כולם במהלך הרבעון הרביעי של השנה.
הכנסות אלו, יחד עם יתר ערוצי ההכנסה של החברה, ובהתאם לדוחותיה הפנימיים של הנהלת החברה, הובילו את החברה לרווחיות תפעולית במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2023. במהלך הרבעון האחרון של שנת 2023 הציגה החברה רווחיות תפעולית. 
צמצום ההפסד והרווח התפעולי ברבעון הרביעי נבעו מפעולות שנקטה החברה לייעל הוצאותיה וכן מגידול בהכנסות החברה מקמפיינים. החציון השני של השנה התאפיין בשיתופי פעולה עם מותגים שונים בתחום הקמפיינים הישירים, כפי שדווחה החברה מפעם לפעם, ולהערכת החברה, המגמה החיובית בתחום הקמפיינים הישירים צפויה להימשך.
החברה מתמקדת ברכישת משתמשים ממדינות צפון אמריקה ומערב אירופה אשר מניבות הכנסה משמעותית לחברה, ופועלת להגדלת שעורם ביחס לכלל המשתמשים בפלטפורמה.  
בסיכום 2023 כולה רשמה החברה הכנסות של כ-6.4 מיליון דולר, לעומת כ-7.4 מיליון דולר ב-2022, זאת בעיקר בשל ההאטה שנרשמה בהכנסות מפרסום אשר בעיקרה מיוחסת לחציון הראשון של שנת 2023. מנגד, ההפסד בסיכום שנתי הצטמצם לכ-2.8 מיליון דולר, לעומת כ-4.6 מיליון דולר ב-2022.
אירועים מרכזיים בתקופת הדוח: השקת כרטיס אשראי ייעודי לגיימרים בשיתוף ישראכרט, התקשרות עם חברת אוברוולף בהסכם שירותים בסך 1.2 מיליון דולר והשקת קמפיין בינלאומי עם מותג משקאות האנרגיה Monster בהיקף הכנסות של כ-375 אלף דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ענקית גיימינג?
    יוסי 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצת פרופורציות חברים. מחזור כספי של כלום ושום דבר ביחס לענקיות אמיתיות.
    סגור