השוק

"סימילארווב" ברכישת ענק: תתחזק בסקטור ששווה כ-174 מיליארד דולר

"סימילארווב" מודיעה על רכישת חברת "אדמטריקס", בעלת פלטפורמת תוכנה לניתוח תובנות בעולם הפרסום הדיגיטלי. מנכ״ל החברה: ״היכולות המצוינות של אדמטריקס משתלבים באופן טבעי עם החוזקות של סימילארווב"

מערכת ice |  1
עסקים (צילום shutterstock)
חברת "סימילארווב" הכריזה היום (שני) שהיא רוכשת את חברת "אדמטריקס", בעלת פלטפורמת תוכנה לניתוח תובנות בעולם הפרסום הדיגיטלי, כחלק מהרחבת מוצר ה-Ad Intelligence של החברה.
במסגרת הרכישה, אדמטריקס תעזור לסימילארווב להמשיך ולקבע את מעמדה כפתרון המקיף ביותר לניתוח נתונים ותובנות בעולם הפרסום (Advertising Intelligence). מלבד זאת, החברה הנרכשת (אדמטריקס) תפתח ותקדם את היכולת של "סימילרווב" בתחום אספקת הנתונים, התובנות, וכלי האופטימיזציה לשיווק ופרסום דיגיטלי המקיפים ביותר בשוק. אדמטריקס תחזק גם את יכולות סימילארווב בניתוח פרסום אונליין, סקטור אשר צפוי למשוך השקעה של כ-174.4 מיליארד דולר ב-2024, לפי נתוני אתר "Statista".
אור עופר, מנכ״ל ומייסד סימילארווב: ״היכולות המצוינות של אדמטריקס בתחום ה-Display advertising intelligence משתלבים באופן טבעי עם החוזקות של סימילארווב, ויסייעו ללקוחות להבין כיצד לטייב את תקציבי המדיה ולהרחיב את החשיפה בערוצי display על גבי פלטפורמות של מפרסמים, מסחר מקוון, ושיווק דיגיטלי בכלל״.
מנכ״ל אדמטריקס, פליפה דל סול, שייסד את החברה יחד עם סמנכ״ל הטכנולוגיות פטריסיו דל סול, התייחס למהלך המדובר: ״אנחנו מכנים את העובדים שלנו ׳אוהבי דאטה׳ ולכבוד הוא לנו להצטרף למשפחת ׳אוהבי הדאטה׳ של סימילארווב הגלובלית, מקום שבו האהבה לנתונים תבוא לידי ביטוי מדי יום".
"אדמטריקס" היא חברה שפיתחה מוצר לאופטימיזציית קמפיינים של פרסום על גבי פלטפורמות שונות. החברה המדוברת נוסדה בשנת 2012 בצ'ילה והיא מסייעת למותגים מובילים באמריקה הלטינית לשפר את פעילות הפרסום והשיווק שלהן. "אדמטריקס", אשר נחשבת לשם דבר בתחום הפרסום והשיווק, מנהלת קמפיינים בהיקפים של מיליוני דולרים והיא מסייעת לעסקים קטנים וגדולים יחדיו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפשר להפסיק לקרוא למשרדים קמפוס?
    בני מתניהו 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד על הרכישה, רק ראיתי שאתם קוראים למשרדים שלכם קמפוס, וזה לא באמת קמפוס, אז אולי אפשר לחזור לקרוא לזה משרדים?
    סגור