בחירות 2022

השב"כ החליט: לאור האיומים - אבטחה מוגברת לגנץ ונתניהו

ימים לפני הבחירות המתיחות בין הצדדים מתגברת ולאור איומים רבים, השב"כ החליט כי יש להגביר את האבטחה סביב ראש האופוזיציה נתניהו ושר הביטחון גנץ
מערכת ice | 
בני גנץ ובנימין נתניהו (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
השב"כ קיבל היום (חמישי) החלטה כי יש להגביר את האבטחה סביב שני אישים פוליטיים והם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ וזאת לאור האיומים עליהם ולאור הקרבה ליום הבחירות
על פי הדיווח של 'ישראל היום', למרות ההחלטה החדשה הזו גורמים מציינים כי האבטחה המתוגברת לא תפריע לקמפיין שהשניים מנהלים, בנפרד כמובן, ועדיין יוכלו לבצע סיורי שטח ולפעול לטובת הקמפיין שלהם. כמו כן, לא השב"כ סירב לציין כיצד האבטחה תתוגבר. 
כידוע, היום פורסם כי שרה נתניהו, אשתו של ראש האופוזיציה, נרתמה לקמפיין של מפלגת הליכוד וזאת על מנת לשכנע נשים מהציונות הדתית להצביע דווקא לליכוד. במקביל, אירוע מפתיע התרחש היום בוועידת המשפיעים של חדשות 12, במסגרתו ראש מפלגת 'צעירים בוערים', הדר מוכתר, התפרצה לבמה בעת ריאיון עם משה גפני וקראה לשיח על משבר הדיור.
משה גפני לא נרתע מדבריה ומעשיה של מוכתר וכיאה לפוליטיקאי בחר להשתמש בדבריה על מנת לצאת כנגד שר האוצר, אביגדור ליברמן ועל טיפולו בנושא משבר הדיור ויוקר המחיה בארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה