בחירות 2022

אלדד יניב על ערוץ 14: "לא סותמים פיות"

"זו הייתה טעות מן ההתחלה" - כך כתב אלדד יניב על פניית יש עתיד לוועדת הבחירות המרכזית כנגד ערוץ 14. "זו לא בושה לתקן" וכמובן ממליץ לחזור בהם
מערכת ice | 
אלדד יניב (צילום בן קלמר, פלאש 90)
הפנייה לוועדת הבחירות המרכזית כנגד ערוץ 14 לא יורדת מהכותרות. כזכור, מפלגת יש עתיד עתרה כנגד ערוץ 14 בטענה כי הערוץ מבצע "פעילות פוליטית מובהקת של הערוץ בתקופת בחירות".
הטענה בעתירה הייתה "משך תקופה ארוכה, פועל ערוץ 14 בצורה אגרסיבית, החורגת מכל קנה מידה מקובל של עיתונות, לתקוף את יש עתיד, ואת העומד בראשה, ראש הממשלה יאיר לפיד, כמו גם מפלגות נוספות המרכיבות את הקואליציה הנוכחית", ומדגישים מה מטרת הערוץ. "לרומם את מפלגת הליכוד, והעומד בראשה, ח"כ נתניהו. הגם שבעקבות זאת, מתעוררת שאלת כבדת משקל בנוגע לעמידת ערוץ 14 בתנאי הרישיון שהוענק לו, וכן בהוראות חוק הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו".

בעוד גורמים מהימין תקפו את ההחלטה, גם גופים שהינם פחות מזוהים עם הימין תקפו את ההחלטה. לדוגמה, בארץ נכתב "האם יש צביעות גדולה יותר מהעתירה של יש עתיד לוועדת הבחירות המרכזית לכנסת, להכריז לאלתר על ערוץ 14 'גוף פעיל בבחירות'"? וכמו כל ויכוח סוער במדינה גם תגובתו של אלדד יניב צויצה.
"לפיד חייב למשוך את הבקשה נגד ערוץ 14. זו הייתה טעות מן ההתחלה. וזו לא בושה לתקן," כתב יניב ופנה לראש הממשלה בקריאה נרגשת. "אתה ראש ממשלה גם של מי שחושב אחרת ולא סותמים פיות – וחופש ביטוי זו מהות ולא פרודצדורה של רישיונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה