בחירות 2022

איילת שקד למצביעי הימין: "סליחה שהצטרפתי לממשלה"

ערב ראש השנה, איילת שקד התנצלה בפני מצביעיה על כך שהצטרפה לממשלה אבל אמרה שאינה מתכוונת להתפטר: "התפטרותי תקל על שרי הממשלה, אינני מתכוונת לתת להם את הפרס הזה"
מערכת ice |  3
איילת שקד (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
בכנס בחירות בגבעת שמואל, שרת הפנים ויו"ר הבית היהודי איילת שקד התנצלה בפני מצביעיה על כניסתה לממשלה. זאת בעקבות הסקרים שהראו שמפלגתה לא עוברת את אחוז החסימה. שקד הבטיחה שלא תתפטר מהממשלה משום שלדבריה זה לא יהיה מעשה אחראי כלפי הערכים בשמם נבחרה. "התפטרותי תקל על שרי הממשלה להוביל צעדים שנויים במחלוקת ומרחיקי לכת. איני מתכוונת לתת להם את הפרס הזה".
שקד אמרה למשתתפים: "עבורכם אני לא איילת ש'חוזרת לימין' אלא זאת שתמיד היתה בימין. אני לא צריכה להוכיח את הימניות שלי או להביא קבלות על המלחמות שניהלתי עבור הארץ והמדינה הזאת".
לקראת הימים הנוראים, שקד ערכה חשבון נפש והחליטה לשתף את המצביעים בתחושות שלה. היא אמרה: "קיבלתי את ההחלטה הקשה ביותר בחיי הציבורייים: גיביתי את בנט, מנהיג מפלגתי, והצטרפתי לממשלה" והוסיפה: "הדילמה בין המשך סבבי בחירות להקמת ממשלת חילופין קרעה אותי, הדבר היחיד שעמד לנגד עיניי בהחלטה שקיבלתי היה מה נכון למדינת ישראל".
בדבריה הכנים למשתתפים אמרה שקד: "אני יודעת שההחלטה פגעה קשות ברבים מכם. במי ששלחו אותי לכנסת. במי שכרתו עמי ברית. הברית הזו הוכיחה את עצמה לאורך שנים ארוכות ואני מודעת לעומק האכזבה שנגרמה לרבים מכם. דווקא כשהאמון חזק והיחסים מבוססים על אדנים יציבים, תחושת הפגיעה גדלה".
 
עוד היא אמרה: "בתפילות הימים הנוראים אנו מבקשים להיבחן בראייה כוללת. אנו מבקשים כי כוונותינו ומעשינו הטובים יעמדו במרכז. ערב ראש השנה, אני מבקשת מכם שתיזכרו מדוע בחרתם בי פעם אחר פעם כשליחת הציבור שלכם. אני מבקשת שפועלי רב השנים הוא שיכריע את הכף מבחינתכם".
"ההיסטוריה תעיד כי לרגע אחד לא הפסקתי להיות נאמנה לדרך. על כך יעידו מעשיי ופעולותיי. גם מבקריי החריפים ביותר לא ימצאו ולו בדל מעשה או אמירה שמעידים שבחרתי בדרך אחרת, ששיניתי מעמדותיי, שפגעתי בערכים שבשמם הגעתי לפוליטיקה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לכי הביתה נוכלת! (ל"ת)
    .. 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נחמד אבל לא משכנע
    ליאור 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ההיתי מסתכן כל כך בלהצביע לה, פשוט להצביע לאחת ממפלגות גוש הימין שעוברות את אחוז החסימה מעבר לכך שקד ממש מיותרת בפוליטיקה.
    סגור
  • 1.
    יאללה, הזויה. בגללה לא עברו חוקי הנאשם. (ל"ת)
    גל 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור