בחירות 2022

עמיחי שיקלי נגד איילת שקד: "שתפסיק להתבזות"

הרוחות לקראת בחירות 2022 מתחממות. חברים למפלגה לשעבר, שקד ושיקלי, החליפו מהלומות הדדיות, בראיונות שכל אחד נתן בנפרד לתכניות רדיו
מערכת ice |  2
עמיחי שיקלי (צילום פלאש90)
איילת שקד נמצאת תחת מתקפה קשה מכל עבר, בימים אלו, עקב קמפיין בחירות שלא מתרומם. בסקר האחרון של כאן 11, היא עדיין הייתה רחוקה מאחוז החסימה ונמצאת כרגע בתיקו עם הדר מוכתר עם 1.9 מנדטים. בראיון שהעניקה אתמול (שני) לרדיו 103FM, היא הגיבה לחלק מהביקורות.
אחד הציטוטים המעניינים מאותו הראיון, נגע בחברה לשעבר למפלגה של שקד, עמיחי שיקלי. כך היא אמרה: "שיקלי הוא מריונטה של נתניהו. אדם שהפיל את חוק האזרחות מוטב שיישב בשקט". שיקלי לא נשאר חייב ובראיון משלו ש/העניק לשרון גל בגלי ישראל, אמר על שקד את הדברים הללו: ״כשאתה מדשדש אי שם לצד הדר מוכתר ולא מצליחה לגבש רשימה, או מתבקשת שלא לעשות כנס בבית כנסת לבקשתה… אז היא נגררת למקומות האלה".
 
"במדד האמינות יש מרוץ מי הכי פחות אמין, הדר מוכתר או איילת שקד. עדיף להפסיק להתבזות וללכת לחיים האזרחיים, אני בטוח שיש צורך בענף ההייטק. אסור שהציבור הימני במדינה ייגרר אחרי מפלגות של שברי מנדט או פחות מכך. ראית מילה אחת טובה של בנט על שקד? העיסוק בה מיותר. באיזה סרט היא משלימה ל-61? כל קול לשקד זה קול לפח, אם יש מישהו שמזיק למאמצי המחנה הלאומי - זאת היא", כך אמר שיקלי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    להתבזות
    אביגדור 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב שלהכנס עם מפלגה לכנסת ואז לקחת ממנה מנדט ולהעביר אותו ליריב בתמורה לתפיסת מקום של עמית הלוי (שעובד בליכוד קשה) וזאת מבלי להשקיע כלום זאת התבזות
    סגור
  • 1.
    של נעליך
    אביגדור 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא כבר עשתה למען אזרחי ישראל הרבה מאוד כל העשיה שלך עד עכשיו היא ליגנוב מנדט מימינה כדי לסדר לך ג'וב אצל נתניהו.
    סגור