בחירות 2022

מי המצטרפת החדשה למחנה הממלכתי? כל הפרטים מאחורי העסקה

חברת הכנסת שירלי פינטו מצטרפת למחנה הממלכתי. על המיקום ברשימה טרם הוסכם.  לאחרונה הודיעה פינטו כי לא תתמודד ברשימת הרוח הציונית ונפגשה גם עם ראש הממשלה לפיד ולבסוף נענתה לחיזוריו של גנץ ובחרה במפלגתו
דוד זולדן | 
ח"כ שירלי פינטו קדוש (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
חברת הכנסת שירלי פינטו שכיהנה בכנסת האחרונה מטעם מפלגת ימינה, חתמה היום על הסכם עם המחנה הממלכתי בראשות שר הביטחון בני גנץ, ותשתבץ ברשימתה במיקום עליו יוסכם מאוחר יותר.
יו"ר המפלגה, שר הביטחון בני גנץ ברך את ח"כ פינטו על הצטרפותה: "שירלי, ברוכה הבאה! שמח מאוד לבשר על הצטרפותה של ח״כ שירלי פינטו למחנה הממלכתי". עוד הוא הוסיף כי "חברת הכנסת פינטו עשתה עבודה נהדרת בכנסת הנוכחית והיא תוביל את המטה במפלגה לקידום זכויות אנשים עם מוגבלות". 
ח"כ פינטו כיהנה לראשונה בכנסת האחרונה ובתקופה האחרונה עתידה הפוליטי לטה בערפל ולא היה ברור האם היא עומדת להתמודד גם בבחירות הקרובות. בתחילת החודש, הודיעה פינטו לשרת הפנים איילת שקד, כי היא לא תתמודד ברשימת ״הרוח הציונית״ בבחירות הקרובות. "אני מאחלת לשירלי הצלחה רבה ובטוחה שהיא תמשיך בעשייה הענפה שלה עבור אנשים עם מוגבלויות״, מסרה שקד בתגובה להודעתה.
קודם לכן, נפגשה פינטו גם עם ראש הממשלה יאיר לפיד, וכאמור עם שר הביטחון גנץ, שאל רשימתו הצטרפה בסופו של דבר. פינטו מסרה לאחר פגישתה עם גנץ: "שמחתי להיפגש שוב עם שר הביטחון. לקידום לשילוב חיילים עם מוגבלויות בצה״ל. ישראל היא אחת מהמדינות הבודדות בעולם המגייסת לשירותי הביטחון אנשים עם מוגבלויות, שמשרתים מתוך בחירה וחיבור עמוק למדינה. שמחה לראות את הרצון העז של שר הביטחון לקדם את עוד יותר הנושא. נמשיך בכל הכוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה