בחירות 2022

"לפיד נתן צ'ק פתוח לערבים כדי לשמר את ממשלת הזדון"

הח"כ הטרי מיהדות התורה לא נזקק לתקופת צינון ומרמז על הסגנון שהוא מביא עמו לכנסת ה - 25. בין השאר אומר ח"כ יצחק גולדקנופף כי "כשהחלו החריקות והתנודות ביציבות המשלה, ולפיד שלח צ'ק פתוח כתוספת לרשויות הערביות, והכל כדי לשמר את ממשלת הזדון"

דוד זולדן | 
יאיר לפיד וניצן הורוביץ (צילום גלעד קוולרצ'יק, פייסבוק/ניצן הורוביץ)
ביטאון ״המודיע״ פרסם את טורו הנוקב והמפורט של ח"כ יצחק גולדקנופף מיהדות התורה בו הוא קובל בין השאר על הצביעות ביחס התקשורתי לכספים המושחתים שמועברים לרפורמים ונושא אמירה חריפה לממשלת לפיד. 
בין השאר כותב גולדקנופף: "מבעד לעיניים חילוניות במשך שנים רבות מצטייר דמותו של החרדי כמי שלוטש עיניו לקופה הציבורית ועסוק תדיר בתקציבים וכספים. הביטויים 'סחטנים', 'טפילים', 'שודדי הקופה הציבורית' הם רק חלק קטן מכינויי הגנאי שהפנו ומפנים כלפינו פוליטיקאים, הוגי דעות ועיתונאים, תמיד מהצד השמאלי של המפה. את כניסתו לפוליטיקה עשה לפיד תחת הסיסמה "איפה הכסף?!" כאשר בשלב ראשון סיפר שמעמד הביניים נושא על כתפיו את שאר הציבור, אך מהר מאוד הפנה זרקור ואצבע מאשימה כלפי המגזר החרדי כמו בשיטה העתיקה באירופה 'הכה ביהודים והצל את המולדת'. מאז ועד היום הוא נישא על גלי אותה שנאה". 
בהמשך הוא אומר כי "בשנה האחרונה נפל דבר. אותו לפיד החליט להעניק למנסור עבאס ומפלגתו 53 מליארד ש"ח, סכום דמיוני, שנועד למטרת חבירתה של רע"מ לקואליציית השנאה, ואף הגדיל לעשות בהמשך, כשהחלו החריקות והתנודות ביציבות המשלה, ושלח צ'ק פתוח, כדבריו, כתוספת לרשויות הערביות, והכל כדי לשמר את ממשלת הזדון. העיתונאי קלמן ליבסקינד פרסם בשבוע האחרון תחקיר מדהים, ממנו עולה שמשרד התפוצות העביר עשרות מיליוני שקלים ללא מכרז לעמותה רפורמית קיקיונית שחבר בה הח"כ הרפורמי קריב, ממפלגתו של שר התפוצות נחמן שי. העמותה אינה עוסקת כלל בתחום התפוצות אלא פועלת במטרה לקעקע את כל הקדוש לעם ישראל, לייצר התבוללות בדומה לזו המתרחשת בארה"ב ואירופה, לפגוע בקדושת הכותל המערבי, ולקדם את שאר המזימות שתכליתן פגיעה בכרם ישראל והרס היהדות". 
הוא מאשים כי "היועמ"ש, מבקר המדינה, אבירי הצדק, עמותות השקיפות והיושר, הפוליטיקאים והעיתונאים נאלמו דום. לא פעם ביקשו מהחכ"ים החרדים למתן את דבריהם נגד הרפורמים, רמזו שיש לכבד אותם משום שהם מוזילים מהונם ותורמים למדינת ישראל ולצה"ל כספים, ופתאום מתברר שההיפך הגמור, אנחנו אלו שתורמים להם, ללא קריטריונים ולכאורה בניגוד לחוק ולמנהל התקין. ננסה לשוות בנפשנו, מה היה קורה אילו היה מדובר בפוליטיקאי חרדי שהעביר תמיכה לעמותה חרדית באותו אופן עקלקל. ותהום כל הארץ. כותרות ראשיות בכל כלי התקשורת ופתיחה בבדיקה של גופי אכיפת החוק. אבל כשמדובר במפלגת העבודה וברפורמים? שתיקה רועמת!"
גולדקנופף התייחס גם ליוקר המחיה ואמר כי "הוא שובר שיאים חדשים. ממשלת לפיד-ליברמן חישבה לפגוע בכיס של החרדים ובפועל דרסה את כלכלת ישראל. במקום לנתב תקציבים לטובת האזרחים שנאנקים תחת מחירי המזון, המים והחשמל שמרקיעים שחקים, הם נותנים תמיכות לרפורמים באופן מעורר תהיה. הגיע הזמן להסיר את המסכות מעל פניהם של אותם צבועים, שכן כעת נודע הדבר שלא שמירה על הקופה הציבורית בראש מעיינם, אלא מטרתם היא להתנגח ביהדות הנאמנה, ולפגוע באברכים ושומרי מצוות". 
בסיום הוא מתפאר בעובדה כי "החרדים קיבלו הצעות שונות מהממשלה בכדי לתמוך בה ולו מבחוץ, אך עמדו כחומה בצורה על העקרונות, כהוראת גדולי ישראל אשר לאורם אנו הולכים. גלוי וידוע שאת המפלגות החרדיות, לא ניתן לקנות בתקציבים כמו שטענו כנגדנו לאורך השנים. כן נעמוד על שלנו ונדרוש בגאון את המגיע לנו מן הדין ומן הצדק, לא נעשה זאת בסתר ולא בביישנות. נתקן את העוול ונפעל למצות את זכויותינו עד תום. בעז"ה בממשלה הבאה, נוכל לפעול כאיש אחד בלב אחד, לבטל את הגזירות שהושתו על הציבור החרדי בשנה האחרונה, ולא פחות חשוב לסגירתה של המנהלת הרפורמית במשרד התפוצות. נצח ישראל לא ישקר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה