דיגיטל וטק

ג'ף בזוס בהצעה מפתיעה לאילון מאסק: "אנחנו מאד דומים"

בריאיון לפודקאסט נשאל מייסד אמזון ג'ף בזוס על יריבו הגדול אילון מאסק, והפתיע כשהחמיא לו ואף הסכים שהשניים צריכים לבלות יחד: "הוא מנהיג מוכשר, ויש לנו הרבה מן הדמיון"
מערכת ice | 
אילון מאסק, ג'ף בזוס (צילום ויקיפדיה, freepik, פייסבוק/ג'ף בזוס)
מייסד אמזון והאיש השלישי בעושרו בעולם ג'ף בזוס, הפתיע באמירה חיובית כלפי מתחרהו הגדול במירוץ לחלל אילון מאסק, מייסד ספייס X וטסלה, בעלי טוויטר והאיש העשיר בעולם.
במהלך ראיון לפודקאסט לקס פרידמן שהתפרסם ביום חמישי, בזוס נשאל על מחשבותיו לגבי מאסק – אשר אמר פעם שמייסד אמזון צריך לעבוד קשה יותר ולבלות "פחות זמן בג'קוזי".

"טוב, אני לא ממש מכיר את אילון טוב", השיב בזוס, "אני מכיר את הדמות הציבורית שלו אבל אני גם יודע שאי אפשר להכיר אף אחד לפי הדמות הציבורית שלו - זה בלתי אפשרי. אתה אולי חושב שכן, אבל אני מבטיח לך שלא".
בזוס שיבח את הניהול של מאסק בחברות השונות שלו, כולל יצרנית המכוניות החשמליות טסלה, וחברת SpaceX - החברה שהוכיחה את עצמה כמתחרה הבכירה של Blue Origin, בתעשיית התעופה והחלל. "אין סיכוי שתוכל לנהל את טסלה ו-SpaceX מבלי להיות מנהיג מוכשר. זה בלתי אפשרי", החמיא בזוס
כשהמראיין פרידמן הציע ששני הגברים צריכים לבלות יחד וליצור "חברות שתעניק השראה לכלל האנושות", בזוס השיב במפתיע: "אני מסכים איתך ואני חושב שעם הרבה מהמאמצים האלה אנחנו מאוד דומים. אז אני חושב שאני לא אומר שאנחנו זהים, אבל אנחנו מאוד דומים, אז אני אוהב את הרעיון הזה".
מאסק מתגאה כיום בשווי הנקי הגבוה בעולם. לפי מדד המיליארדרים של בלומברג, למיליארדר יש הון המוערך ב-231 מיליארד דולר. בזוס, מייסד אמזון, הוא כאמור האדם השלישי בעושרו בעולם עם הון המוערך ב-172 מיליארד דולר.
בעבר מאסק השתמש בפלטפורמת המדיה החברתית שלו X שנודעה בעבר בשם טוויטר כדי לתקוף את בזוס. לאחר ש-SpaceX של מאסק ניצחה את Blue Origin תמורת חוזה של 2.9 מיליארד דולר מנאס"א לבניית נחתת ירח, מאסק כתב: "לא יכול להעלות אותה (למסלול) חחחח".
 
בקיץ 2021, בזוס תבע את הממשל הפדרלי על החלטתה של נאס"א ללכת עם SpaceX, מה שגרם למאסק להצטרף לרשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה