דיגיטל וטק

משבר ביחסים בין אמזון לפייפאל: זו הסיבה שמניית החברה בירידה

שיתוף הפעולה בין ענקית הקמעונאות אמזון, לבין פלטפורמת התשלומים פייפאל נמצא כעת במשבר בעקבות הכישלון של חברת Venmo וההודעה של אמזון למשתמשי הפריים, על כך שהיא תפסיק לאפשר לקונים להשתמש בוונמו כאמצעי תשלום
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום יוטיוב/ Tech Vision)
שיתוף הפעולה בין פייפאל ואמזון, שהחל בחודש אוקטובר שנת 2022, נמצא כעת במשבר. המצב הנוכחי, קשור קשר הדוק לכישלון של פלטפורמת התשלומים Venmo, מה שהוביל לכך שמניית פייפאל רשמה ירידה.
הדבר קרה לאחר שאמזון, הודיעה למשתמשי הפריים כי תפסיק להציע לקונים את האפשרות להשתמש ב-Venmo, כאמצעי תשלום. פלטפורמת התשלומים Venmo, נרכשה על ידי פייפאל ומשתמשים אשר משתמשים באופציית התשלום של Venmo יוכלו להמשיך להשתמש בשירות עד ה-10 בינואר.
אמזון כתבה בהודעה כי: "החל מה-10 בינואר 2024, Venmo לא יתקבל עוד ב-Amazon.com או באפליקציית אמזון לנייד. לקוחות עדיין יכולים להשתמש בכמעט תריסר אפשרויות תשלום אחרות, כגון כרטיסי דביט, כרטיסי אשראי, חשבונות עו"ש או תשלומים כדי לשלם עבור ההזמנות שלהם".
אנליסט Evercore ISI, דיוויד טוגט, ציין כי החדשות האחרונות הן תוצאה של חוסר אימוץ של אפשרות התשלום של Venmo, היות והצרכנים לא הצליחו לאמץ באופן מלא את אפשרות התשלום כשיטת התשלום המועדפת עליהם. טוגט, שם תו מחיר יעד של 65 דולר למנייה של פייפאל ואף ציין כי החברה פועלת כדי להיכנס למספר שותפויות עם קמעונאים מקוונים כמו אובר ו-Abercrombie & Fitch. 
ב-Venmo אמרו כי: "Venmo ואמזון הסכימו להשבית את Venmo כאופציה לתשלום באמזון בשלב זה. לקוחות יכולים להמשיך להוסיף את כרטיס החיוב או כרטיס האשראי של Venmo לארנק האמזון שלהם כדי לשלם באמזון. יש לנו מערכת יחסים חזקה עם אמזון ומצפים להמשיך ולהתבסס עליה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה